Gå til innhold

EVGA trapper opp satsningen i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med PSUer som er enklere å reparere? Der gjør EVGA\Consair det dårlig.

Ofte PSU fra kina kan man bruke vanlig skrutrekker åpne PSU men EVGA må man ha spessiele skuetrekker som ligner på apple sine.

 

Platium\Titanium er luksus fint hvis prisen hadde vært som Gold,men når det ikke finnes bedre, ser jeg ikke vitsen.

Lenke til kommentar

"Gold" i 2016? Hadde håp om flere platinum-, titanium-modeller å velge i blant jeg da. Må vel over på SuperFlower Leadex jeg da, elns. Så synd det er så få webshop'er som har satset på merket.

SuperFlower Leadex Titanium 1600 Watt   :wee:

Gid de også hadde hatt den i hvit utførelse.

 

Må visst ned på Platinum for å få de med hvit lakk:

http://www.super-flower.com.tw/products_list.php?class=2&sn=16&page=1&lang=

 

 

Evga har nå titanium også, som T2? 

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Hva med PSUer som er enklere å reparere? Der gjør EVGA\Consair det dårlig.

Ofte PSU fra kina kan man bruke vanlig skrutrekker åpne PSU men EVGA må man ha spessiele skuetrekker som ligner på apple sine.

 

Platium\Titanium er luksus fint hvis prisen hadde vært som Gold,men når det ikke finnes bedre, ser jeg ikke vitsen.

 

Ganske greit at utenforestående ikke bare kan åpne den opp. Ganske enkelt å få seg en karamell sånn, siden den holder igjen ladning en stund.

Lenke til kommentar

Har selv en evga supernova 850w PSU, og er fornøyd med lydnivået der. Knapt hørbart noen gang. For ATX strømforsyninger er det allerede mye godt å velge i. Imidlertid er utvalget dårlig i den sære SFX formfaktoren, hvor Corsair SF-serien hadde hatt godt av litt konkurranse (SFX er et mindre alternativ primært brukt med micro-atx og mini-itx). For dem som ikke trenger alle PCI-sporene på et ATX-hovedkort gjør det ikke noe om kabinettet blir litt slankt og smekkert :-)

Endret av Salt kjeks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...