Gå til innhold

Se storslagen trailer fra The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser bare helt fantastisk ut.

Jeg har sett på sendingen mer eller mindre siden det startet.

Akkurat Pokemon har aldri brydd meg, så det ignorerte jeg å se særlig på.

 

Dette Zelda-spillet er på mange måter nyskapende.

Nye våpen, våpen som realistisk går lettere i stykker (men da har du alltid en annen løsning på lager, eller du finner våpen hos dine fiender).

Det er mye i dette spillet som jeg liker å se.

 

Jeg ser veldig frem til 2017 allerede!!!

 

Bare å se den første testen (første "Shrine") var helt nydelig. Bombene har lengre rekkevidde med mer.

 

Hva tenker folket når de ser dette?

Lenke til kommentar

Dette ser bare helt fantastisk ut.

Jeg har sett på sendingen mer eller mindre siden det startet.

Akkurat Pokemon har aldri brydd meg, så det ignorerte jeg å se særlig på.

 

Dette Zelda-spillet er på mange måter nyskapende.

Nye våpen, våpen som realistisk går lettere i stykker (men da har du alltid en annen løsning på lager, eller du finner våpen hos dine fiender).

Det er mye i dette spillet som jeg liker å se.

 

Jeg ser veldig frem til 2017 allerede!!!

 

Bare å se den første testen (første "Shrine") var helt nydelig. Bombene har lengre rekkevidde med mer.

 

Hva tenker folket når de ser dette?

Er ikke akuratt realistisk at våpen går I stykker så lett. Ellers såg spillet gøy ut.

Lenke til kommentar

Har sett alt de hadde å by på ikveld, er så beyond overbevist at all venting er tilgitt og velsignet fra min side.

 

Så dere størrelsen på mappet? Når de fikk gå rundt kanten på E3 mappet? Fy steike så gigantisk det blir. AI, Shrines, elevasjon, vegetasjon, særegne grafiske stilen, animasjoner, items/våpen/rustningene.

 

Hypen min atm gir meg en "tiårets spill" følelse, det går nok over, men tror alikevel ikke at det vil være langt unna basert på det som er vist til nå.

Lenke til kommentar

No har eg berre sett traileren, men kan ikkje seie eg er 100% overbevist. Inntrykket mitt er at dei prøver på ganske mykje, men traileren overbeviser meg ikkje helt om at dei får det til på ein god måte, av en eller anna grunn. Rekner med dei veit kva dei driv med då, så er jo optimist!

Lenke til kommentar

Leit hvordan Zelda har utviklet seg etter Ocarina of Time og Majoras Mask. Hele det visuelle utrykket og stilen har gått i en mer barnslig, fargerik, enkel, "science fiction" retning. Husker at jeg var ekstremt skuffet når Wind Waker kom ut. Har aldri rørt i et Zelda-spill siden. Synd, for OoT (og MM) var fantastisk og det spillet jeg har flest minner fra.

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Helt enig, ser fantastisk ut. Over all forventning iallefall. Hadde ikke vært spørsmål om jeg ville ha kjøpt det, hadde jeg vært sikker på om jeg skulle ha NX.

 

Så det er jo egentlig det det står i. For at jeg skal ha lyst i å investere i NX, burde den bli jævlig bra.

 

Tror det skal mer til enn Zelda skal jeg gidde å kjøpe NX. Det skal jo komme til WiiU også. WiiU har vært en skuffende investering. Blir sikkert kjøpt på WiiU først, også får jeg se etterhvert om det er andre ting som kan lokke meg til å satse på NX.

Lenke til kommentar

Leit hvordan Zelda har utviklet seg etter Ocarina of Time og Majoras Mask. Hele det visuelle utrykket og stilen har gått i en mer barnslig, fargerik, enkel, "science fiction" retning. Husker at jeg var ekstremt skuffet når Wind Walker kom ut. Har aldri rørt i et Zelda-spill siden. Synd, for OoT (og MM) var fantastisk og det spillet jeg har flest minner fra.

 

Smaken er som baken, som det heter. Personlig liker jeg den tegneserie aktige grafikkstilen.

Men burde nevne, Twilight Princess er jo ikke i denne "barnslige" stilen som du kaller det. Har du oversett dette spillet, eller bare glemt å nevne det?

Anbefaler ihvertfall på det sterkeste å prøve det, da det har en liknende feel som OoT hadde.

Lenke til kommentar

Twilight Princess? Vel, enig at stilen er bedre, men ut ifra det jeg har sett så er det en god del "science fiction" som ikke hører hjemme i Zelda, og "barnslige" fiender. Sier ikke at Zelda skal være rippet for humor og tåpelige ting, men det får være grenser fro hvor mye det skal appellere til barn...

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...