Gå til innhold

Over og ut for Disney Infinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd. Datteren min på åtte har hatt det mye moro med dette.

 

Er snart førti selv, og har hatt veldig mye moro med dette. Eneste jeg ikke likte var at det er så vanskelig å dele det man lager med andre. Var faktisk i snakk med en på support om dette, og klagde blant annet over at de ikke engang bekrefter om de mottar brettene man lager, og de sier ikke ifra om noe blir publisert. Skjønner at de må være sikre på at ting er barnevennlige osv, men hadde de heller latt oss dele ting fritt som i LittleBigPlanet hadde dette vært et av de beste spillene jeg har til PS3 og PS4.
Lenke til kommentar

 

Synd. Datteren min på åtte har hatt det mye moro med dette.

Er snart førti selv, og har hatt veldig mye moro med dette. Eneste jeg ikke likte var at det er så vanskelig å dele det man lager med andre. Var faktisk i snakk med en på support om dette, og klagde blant annet over at de ikke engang bekrefter om de mottar brettene man lager, og de sier ikke ifra om noe blir publisert. Skjønner at de må være sikre på at ting er barnevennlige osv, men hadde de heller latt oss dele ting fritt som i LittleBigPlanet hadde dette vært et av de beste spillene jeg har til PS3 og PS4.

 

 

Ikke langt unna førti her heller og har har storkost med Star Wars playsettene i coop sammen med mini. :)

Lenke til kommentar

Bra konsept av ett spill, men for alle som har steam. Søk opp Disney Infinity 3.0 og les anmeldelsene, forteller alt man trenger å vite om spillet.

 

Star Wars pakkene i jeg har sedd ser litt stilig ut. Blandt annet at man har Sarlacc pit som man kan hoppe ut i er jo litt morsomt.

 

Eneste person som jeg har sedd på nett som har vært virkelig fan av Disney Infinity er Brandon Jones fra Easy Allies ( han som startet Gametrailers.com, ).

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...