Gå til innhold

Dette skal være HPs heftige Windows-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å sitte litt på gjerdet i forhold til WP nå. Ser for meg at next gen winodws telefoner fra microsoft kommer med x86 arkitektur.

 

Windows telefoner som kommer med arm prosessorer nå, kan fort bare bli et nytt mellomledd, som ikke kommer til å ha lang støtte for oppdateringer. Har erfart det et par ganger for mye med WP7 og Windows RT.

Lenke til kommentar

Liker hvordan HP drar "PC-logikken" sin og går i samarbeid med Bang & Olufsen osv... Slike lisensierte avtaler har jo alltid fungert knallbra på PC-fronten hvor HP sikkert får inn noen ekstra kronasjer av å fronte slikt på telefonene... Slike ting gagner jo alltid forbrukeren, er vel gjerne bundlet en app, to eller tre som ikke er mulig å fjerne også regner jeg med. Overrasker meg vel ikke om det følger med 60-dager prøversjon på McAfee eller noe i den duren også bare sånn for å smøre litt ekstra på.

 

Var vel Asus i sin tid som også hadde en lisensiert avtale med nettopp Bang & Olufsen og det viste seg jo at det ikke var noe som helst spesielt med høyttalerløsningen og den hadde fint lite med Bang & Olufsen å gjøre annet enn at de hadde inngått et samarbeid som gjorde at de kunne fronte det i sin PR uten at det egentlig hadde noen reell verdi for maskinvaren som ble levert.

 

 

Tipper det er snakk om mye av det samme her. Men front-facing høyttaler er jo uansett positivt da.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er akkurat dette vi trenger for å øke WPs markedsandel fra 1,6 til 1,7 %. Jeg regner med at noen i HP har regnet på det, og kommet til at prosjektet lønner seg.

Lenke til kommentar

Liker hvordan HP drar "PC-logikken" sin og går i samarbeid med Bang & Olufsen osv... Slike lisensierte avtaler har jo alltid fungert knallbra på PC-fronten hvor HP sikkert får inn noen ekstra kronasjer av å fronte slikt på telefonene... Slike ting gagner jo alltid forbrukeren, er vel gjerne bundlet en app, to eller tre som ikke er mulig å fjerne også regner jeg med. Overrasker meg vel ikke om det følger med 60-dager prøversjon på McAfee eller noe i den duren også bare sånn for å smøre litt ekstra på.

 

Var vel Asus i sin tid som også hadde en lisensiert avtale med nettopp Bang & Olufsen og det viste seg jo at det ikke var noe som helst spesielt med høyttalerløsningen og den hadde fint lite med Bang & Olufsen å gjøre annet enn at de hadde inngått et samarbeid som gjorde at de kunne fronte det i sin PR uten at det egentlig hadde noen reell verdi for maskinvaren som ble levert.

 

 

Tipper det er snakk om mye av det samme her. Men front-facing høyttaler er jo uansett positivt da.

Samsung hadde også en gedigen flopp av en telefon i samarbeid med B&O.

 

http://www.tek.no/artikler/samsung_m7600_beat_dj/71270/3

Endret av Stor Oddnoga
Lenke til kommentar

 

Uaktuelt så lenge snapchat ikke eksisterer. Sikkert bra system..

 

Snapchat er liksom ankepuntet? Jaja.. Sier vel mer om dine hobby problem

Hobbyproblem? Er helt enig med Pinny her - Snapchat er det største ankepunktet for meg også. Iallefall i min aldersgruppe er Snap så til de grader populært. Kommer altså ingen vei utenom:) Snapchat selv utestenger brukere som tar i bruk tredjepartsapper, slik at det er helt umulig. Hvor du vil med dette "hobbyproblemet" skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Uansett hvordan du snur og vender på det, så kommer det reduserte tilbudet på apper frem, når WP diskuteres. WP som os er helt ok, men 99,9999 % av dem med smarttelefon kjører apper på dem. Og hvis favorittappen fra Android eller iOS mangler på WP, så er resultatet "no sale".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Måå dessverre si meg enig med Tom her. Mangelen på Snapchat er uvesentlig. Men det mangler så mye annet også. Og mye av det som finnes er Beta versjoner som tilsynelatende aldri blir ferdige. Og som oppdateres vesentlig mer sjelden enn IOS og Androidutgavene.

Selv synes jeg WP er genialt, men jeg må innrømme at det er en del apper jeg savner. Snapchat er ikke en av dem.

Lenke til kommentar

Kommer til å sitte litt på gjerdet i forhold til WP nå. Ser for meg at next gen winodws telefoner fra microsoft kommer med x86 arkitektur.

 

Windows telefoner som kommer med arm prosessorer nå, kan fort bare bli et nytt mellomledd, som ikke kommer til å ha lang støtte for oppdateringer. Har erfart det et par ganger for mye med WP7 og Windows RT.

 

Det kommer ikke til å være et sammenlignbart problem egentlig. ARM og X86 varianten kjører samme kjerne, vil støtte samme økosystem og vil enda en god stund ha fordeler og ulemper som utfyller hverandre. Det er det hele denne prosessen med W10 har gått ut på...
Lenke til kommentar

Ville ventet for enhver som vurderer en Windows phone. Brukte 8000 ++++++++++ på 950 XL telefonen. Uslåelig kamera, opptak og alt det der. Men Continuum støtter enda ikke direct access for å nå jobben, veldig få rdp apps som faktisk fungerer og windows storen tror jeg ikke har fått en eneste ny app siden jeg kjøpte telefonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...