Gå til innhold

Norske Galaxy S6-brukere får Android 6 i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada. MARS....Samsung=tregest til å oppdatere sine premium telefoner. Det blir en nexus neste gang jeg skal ha ny telefon.

 

Sitter med en Sony Xperia Z5 og en Z4 Tablet, får ikke noen oppdatering før i mars (dog ikke bekreftet) de heller, så det er ikke bare Samsung som er treige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke flere Android (eller Samsung) produkter på telefonfronten. Trege oppdateringer, ekstrem fragmentering, horribel batteritid.

 

At jeg valgte en Galaxy S6 Edge+ når jeg kunne velge fritt blant alle mobiler her før jul er helt utrolig. Hadde jeg ikke hatt lyst på Android Wear hadde jeg nok tatt til fornuften og valgt noe skikkelig, som WP10 eller IOS.

Lenke til kommentar

Orker ikke flere Android (eller Samsung) produkter på telefonfronten. Trege oppdateringer, ekstrem fragmentering, horribel batteritid.

 

At jeg valgte en Galaxy S6 Edge+ når jeg kunne velge fritt blant alle mobiler her før jul er helt utrolig. Hadde jeg ikke hatt lyst på Android Wear hadde jeg nok tatt til fornuften og valgt noe skikkelig, som WP10 eller IOS.

 

Måtte le litt her. Wp10, er du seriøs? Dem har jo bare problemer, å du kan glemme app utvalget til android og iOs, for der er dem utrolig dårlig og oppdateres mye tregere enn android og iOs.

 

Har hatt mange wp telefoner, å de skuffer hver eneste gang.. De har noen fine utseende men det hjelper lite da alt det andre ikke holder mål.

 

Android er milevis bedre enn wp10, men du har valgt en tlfn som samsung.. Så da kan du takke deg selv. Prøv en topp modell fra nexus linja neste gang, da har du hvertfall fått opplevd skikkelig android ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken apper er det jeg , som voksen mann, trenger som android har og ikke WP10?

 

Parkeringsapper, apper til bruk i jobb, bilettapper, smarthusløsninger, osv (det spørs egentlig hva du bruker da). Appene som er skrevet til WP er uferdige og utdaterte på lik linje med OSet, OSet kan ikke kjøre dynamisk kode engang.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er hensikten med å klage så voldsomt over at de er treige med oppdateringene, og at dere vil bytte telefon neste gang?

For det første så hjelper det ihvertfall ikke å bytte til en annen telefon når det gjelder oppdateringer.

Å for det andre, så synes nå jeg det er herlig og sleppe ny oppdatering annen hver uke. Telefonen funker fint som den er den :)

 

-Svilanderen

Lenke til kommentar

Hva er hensikten med å klage så voldsomt over at de er treige med oppdateringene, og at dere vil bytte telefon neste gang?

For det første så hjelper det ihvertfall ikke å bytte til en annen telefon når det gjelder oppdateringer.

Å for det andre, så synes nå jeg det er herlig og sleppe ny oppdatering annen hver uke. Telefonen funker fint som den er den :)

 

-Svilanderen

 

 

Jo, Det hjelper å skifte telefon. Kjøper du en Nexus telefon er du blant dem første som får android oppdateringene.

Lenke til kommentar

Hvilken apper er det jeg , som voksen mann, trenger som android har og ikke WP10?

 

Hva man føler man trenger av apper er høyst individuelt, men det å legge opp til at man som "voksen mann" skal ha et helt annet behov for apper enn hva som er normalen på markedet er bare med på å dra diskusjonen ned mot et lavmål.. Alder har da særs lite med hvor mange apper "man trenger" på en mobiltelefon.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Hva er hensikten med å klage så voldsomt over at de er treige med oppdateringene, og at dere vil bytte telefon neste gang?

For det første så hjelper det ihvertfall ikke å bytte til en annen telefon når det gjelder oppdateringer.

Å for det andre, så synes nå jeg det er herlig og sleppe ny oppdatering annen hver uke. Telefonen funker fint som den er den :)

 

-Svilanderen

 

 

Det er vel ikke helt sant i all den tid det viser seg at Nexus-modeller (logisk nok) og i denne omgang også HTC ser ut til å være endel raskere enn Samsung.

 

Men ja, normen er jo dessverre at de aller fleste produsenter er temmelig trege. Er vel kun Nexus du kan føle deg sikker på at du vil motta nye versjoner effektiv.

 

Samsung har jo også fått endel pepper (rettmessig) for at de er temmelig dårlige på å oppdatere og vedlikeholde telefoner som ikke er av toppserien (Galaxy S og Note) og at selv toppmodeller som bare er 1,5-2år gamle sjeldent ser oppdateringer.

 

 

Samsung har jo også en lei uvane med at selvom de oppdaterer telefoner som er en generasjon gammel så får de sjeldent nyeste utgave av TouchWiz så de blir jo holdt tilbake på den måten, helt uten noen logisk grunn. Bare se på denne Android 6 oppdateringer, 90% av de funksjonene som kun kommer til Edge-variantene hadde jo fungert like bra på de flate.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...