Gå til innhold

Datoen er satt for Rocket League på Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen cross platform er en smule krise. Hvorfor i alle dager ikke?!

 

Det er sikkert på grunn av Xbox Live plattformen. Ville nesten tro at det må komme en Windows 10 kompatibel utgave av Rocket League som bruker Xbox Live plattformen til nettverk for at PC og Xbox skal kunne spille sammen.

 

Da ville PS4 og PC (Windows 10 utgaven) å spille sammen, så man måtte velge riktig PC utgave for å spille med enten PS4 eller Xbox eller PC til PC.. Haha... jaja...

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor dem ikke kan legge inn crossplatform for Xbox. Skulle jo tro at dette var lettere mellom PC og Xbox ettersom begge deler er Microsoft... Jeg som hadde gledet meg til enda flere konsollnoobs!

 

Har jo alltid sagt til deg at Sony sine konsoller og kontroller er bedre enn Microsoft sine ;-)

Lenke til kommentar

Edit:

 

Jeg tok feil. Viser seg at det er grunnet store kostnader med tanke på å utvikle og vedlikeholde crossplatform. De sier det kan skje etterhvert.

 

 

Edit2:

 

Slenger like godt med det de selv sa angående dette:

 

http://psyonix.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=18592

 

As far as cross-play, Xbox players can play with other Xbox players. A few games in the past have let Windows 10 users play against Xbox One players, so that is a possible future option we may pursue further down the line. It's just a very large technical endeavor like PS4/PC cross-platform functionality and the live operations costs are huge as well once this type of feature is in place. We're a relatively small team here at Psyonix. Definitely shoot back with any questions you may have about that or anything else. We're here to help and be informative.

Endret av Respwner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...