Gå til innhold

GUIDE: Rise of the Tomb Raider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som aldri gidder å lese gjennom artikler skrevet på nynorsk?

 

Missforstå meg rett, artikkel forfatter har helt sikkert vært dyktig og gjort en veldig god jobb med skrivingen men mister personlig alltid lysten til å lese det gjennom så fort jeg ser det er skrevet på nynorsk.

 

Det er i så fall ditt problem og ditt tap :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er youtube klippe med maksimalt antialasing? For syns nesten det ser ut at antalasing er slått av der, syns bildene ser litt uskape ut i gaming, typisk PS3\PS4 det.

 

Ellers er det bra cpukravene er så lave tror en i5 2500k eller i7 2600k vil gjøre det bra i det spillet med GTX 980 TI eller GTX 970.

Lenke til kommentar

Dette skal utviklerne ha skryt for. Hadde bare alle gjort det samme og lagt til grafikk instillinger for og få maksimalt ut av pc'en.

 

Square Enix har veldig gode PC-ports. Selskapet de hyrer inn gjør fenomenalt arbeid og de leverer så langt bare godt arbeid. Tror de har gjort Thief, Deus Ex Human Revolution, Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider og flere jeg ikke kommer på i farta. Uansett kunne ønske flere utgivere og utviklere gjorde like godt arbeid.

Lenke til kommentar

 

Fucking normies

Så moden du er, og meningene dine fyrer virkelig opp til god diskusjon, sukk. 

halsn er er nettroll og en idiot, glem han/henne.

 

Problemet er likevel at poenget er riktig. 45 fps på en 980 er veldig langt fra "Imponerande god yting". Flere gode reviewere slaktet denne tittlen (bla https://www.youtube.com/watch?v=c-lbw2HVLvA). Det er riktignok kommet et par patcher og nye drivere som har forbedret situasjonen, men fremdeles skal et 980 kjøre stabilt over 60fps til enhver tid. Pinlig artikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ang 980 serien, er det et svært overhypet produkt som er rent søppel i forhold til prisen. Var så dum og invisterte i et 980ti kort for en stund siden. Er rett og slett ikke verdt halve prisen engang.

Har du et 680 eller 780kort eller tilsvarende i amd så dropper du og kjøpe 900serien, enkelt og greit. Hvis du tror du kan kjøre alle spill i max instilling med 980ti kort på 1080p glem det.

Lenke til kommentar

 

Dette skal utviklerne ha skryt for. Hadde bare alle gjort det samme og lagt til grafikk instillinger for og få maksimalt ut av pc'en.

Square Enix har veldig gode PC-ports. Selskapet de hyrer inn gjør fenomenalt arbeid og de leverer så langt bare godt arbeid. Tror de har gjort Thief, Deus Ex Human Revolution, Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider og flere jeg ikke kommer på i farta. Uansett kunne ønske flere utgivere og utviklere gjorde like godt arbeid.

 

Ja lurer på hvordan de klare det særlig på Deus Ex Human Revolution der er GTX 770 og i7 2600k mere en nok for å klare 120 bilder i sekunder lett på maks. Men syns bildekvaliteten kan bli litt bedre det er eneste Deus EX kan få litt kritikk på.

Lenke til kommentar

Ang 980 serien, er det et svært overhypet produkt

Kan være enig at 980 er dyrt, men ikke hele 900-serien. Et 970 kort gir bra verdi for pengene. Poenget mitt var at alle spill *burde* klare 60fps i 1080p i hvertfall hvis du går ned fra "Ultra" til "Very High". Problemet er at ofte hjelper ikke dette heller.

Lenke til kommentar

 

Ang 980 serien, er det et svært overhypet produkt

Kan være enig at 980 er dyrt, men ikke hele 900-serien. Et 970 kort gir bra verdi for pengene. Poenget mitt var at alle spill *burde* klare 60fps i 1080p i hvertfall hvis du går ned fra "Ultra" til "Very High". Problemet er at ofte hjelper ikke dette heller.

970 er nok verdt pengene så sant du ikke har et 680 eller 780gtx kort fra før.

 

Det kommer ann på grafikken det om et skjermkort burde klare 60fps eller ikke. Dette nye tomb raider spillet ser såpass bra ut grafisk at jeg tviler på at du klarer og kjøre det med konstant 60 uten og kutte endel i de mest krevende instillingene. Ingenting som gjør meg gladere en spill som pusher hardwaren til det yterste.

Lenke til kommentar

 

 

Fucking normies

Så moden du er, og meningene dine fyrer virkelig opp til god diskusjon, sukk. 
halsn er er nettroll og en idiot, glem han/henne.

 

Problemet er likevel at poenget er riktig. 45 fps på en 980 er veldig langt fra "Imponerande god yting". Flere gode reviewere slaktet denne tittlen (bla  Det er riktignok kommet et par patcher og nye drivere som har forbedret situasjonen, men fremdeles skal et 980 kjøre stabilt over 60fps til enhver tid. Pinlig artikkel.

Eg skriv vel at det er snakk om dropp ned til 45, det tyder ikkje at gjennomsnittet ligg så lågt. I 1920x1080 ligg ein stort sett rundt 70-80 FPS med eit 980-kort. Benchmarken i artikkelen er i 2560x1440, og den er vel knapt under 50, i eit intensivt område.. For det meste har vel tilbakemeldingane på pc-versjonen vore positive. 

 

-

 

Det har kome nokre oppdateringar sidan denne artikkelen blei skreve, så SLI fungerer godt no og AMD har fått eigen driver. Det er også kome ein oppdatering til sjølve spelet som legg til ein ny innstilling.

Endret av Br3AK
Lenke til kommentar

 

Så er det bare å vente til det kommer på Ps4. Gleder meg til hvert Tomb Raider.

 

I mellomtiden har vi kost oss med det i 1 år med herlige 60+ fps og mye bedre grafikk ;)

Like greit, alt for mye annet som skal spilles om dagen, både på PC og PS4 at om må vente 1år på å spille Tomb Raider er bare helt genialt. Så er det sikkert patchet å pusset opp ennå bedre også.

 

Bare vinn vinn dette! :D

Lenke til kommentar

 

 

 

Fucking normies

Så moden du er, og meningene dine fyrer virkelig opp til god diskusjon, sukk. 
halsn er er nettroll og en idiot, glem han/henne.

 

Problemet er likevel at poenget er riktig. 45 fps på en 980 er veldig langt fra "Imponerande god yting". Flere gode reviewere slaktet denne tittlen (bla  Det er riktignok kommet et par patcher og nye drivere som har forbedret situasjonen, men fremdeles skal et 980 kjøre stabilt over 60fps til enhver tid. Pinlig artikkel.

Eg skriv vel at det er snakk om dropp ned til 45, det tyder ikkje at gjennomsnittet ligg så lågt. I 1920x1080 ligg ein stort sett rundt 70-80 FPS med eit 980-kort. Benchmarken i artikkelen er i 2560x1440, og den er vel knapt under 50, i eit intensivt område.. For det meste har vel tilbakemeldingane på pc-versjonen vore positive. 

 

-

 

Det har kome nokre oppdateringar sidan denne artikkelen blei skreve, så SLI fungerer godt no og AMD har fått eigen driver. Det er også kome ein oppdatering til sjølve spelet som legg til ein ny innstilling.

Ok, jeg trekker tilbake"pinlig artikkel", men fremdeles synes jeg tittlen er litt feil og burde heller vært "Imponerende god grafikk". Det forrige TR fortjente skryt for ytelsen (når TresFX var av).
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...