Gå til innhold

Dette norske Galaxy S6-dekselet er egentlig et smart tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis et bilde hvordan du holder denne tulletingen i lufta med fingrene, det høres ikke lettvint ut.

 

Når det er sagt så liker jeg fysisk tastatur.

Tips til utviklerne: lag en versjon som har plass til kredittkort og førerkort så tror jeg den selger bedre. Det er det folk må evt gi opp ved å bytte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så disse, er at nå har framskrittet gått såpass framover at det nærmer seg nivået på Nokia E7 og Nokia N950 for bare ca 5 år siden. Men skjønner at manglen av variasjon og brukervennlighet blant telefoner fører til utvikling, som kan bedre det litt, selv om dette kanskje ikke blir helt det samme. Men jeg er en av dem som faller i gruppen som ønsker en med innebygd keyboard, og toppspesifikasjoner. Få det på plass, med rett operativsystem, så blir det nok mitt neste mobilkjøp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Genialt konsept, kanskje litt i seneste laget,for min del. jeg sverget til mobiler med hardware tastatur før, min siste var vel htc desire z. Etter den var det vel bare balckberry som hadde tastatur. Dermed ble on-screen eneste muligheten, hvis jeg skulle henge med i svingene og det lever jeg godt med. Samtidig så tror jeg det blir et "must have" tilbehør for mange ink. meg selv. Et spørsmål: er dekselet så stivt at det holder mobilen oppe eller må man holde fingrene under mobilen, det kan bli slitsomt i lengden?

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så disse, er at nå har framskrittet gått såpass framover at det nærmer seg nivået på Nokia E7 og Nokia N950 for bare ca 5 år siden. Men skjønner at manglen av variasjon og brukervennlighet blant telefoner fører til utvikling, som kan bedre det litt, selv om dette kanskje ikke blir helt det samme. Men jeg er en av dem som faller i gruppen som ønsker en med innebygd keyboard, og toppspesifikasjoner. Få det på plass, med rett operativsystem, så blir det nok mitt neste mobilkjøp.

"Men jeg er en av dem som faller i gruppen som ønsker en med innebygd keyboard, og toppspesifikasjoner. Få det på plass, med rett operativsystem, så blir det nok mitt neste mobilkjøp."

Noe sånt,kansje :-)

Lenke til kommentar

 

Det første jeg tenkte når jeg så disse, er at nå har framskrittet gått såpass framover at det nærmer seg nivået på Nokia E7 og Nokia N950 for bare ca 5 år siden. Men skjønner at manglen av variasjon og brukervennlighet blant telefoner fører til utvikling, som kan bedre det litt, selv om dette kanskje ikke blir helt det samme. Men jeg er en av dem som faller i gruppen som ønsker en med innebygd keyboard, og toppspesifikasjoner. Få det på plass, med rett operativsystem, så blir det nok mitt neste mobilkjøp.

 

"Men jeg er en av dem som faller i gruppen som ønsker en med innebygd keyboard, og toppspesifikasjoner. Få det på plass, med rett operativsystem, så blir det nok mitt neste mobilkjøp."

Noe sånt,kansje :-)

https://www.youtube.com/watch?v=KZywvPUTX90

Nesten, men ikke helt der...

QWERTY => landskap

T9 => portrett

 

Og ikke nødvendigvis Android, Windows, eller IOS, men lite annet å velge imellom om dagene...

Lenke til kommentar

Vis et bilde hvordan du holder denne tulletingen i lufta med fingrene, det høres ikke lettvint ut.

 

Når det er sagt så liker jeg fysisk tastatur.

Tips til utviklerne: lag en versjon som har plass til kredittkort og førerkort så tror jeg den selger bedre. Det er det folk må evt gi opp ved å bytte.

 

greit å ha alt på et sted når man eventuelt mister mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vis et bilde hvordan du holder denne tulletingen i lufta med fingrene, det høres ikke lettvint ut.

 

Når det er sagt så liker jeg fysisk tastatur.

Tips til utviklerne: lag en versjon som har plass til kredittkort og førerkort så tror jeg den selger bedre. Det er det folk må evt gi opp ved å bytte.

 

greit å ha alt på et sted når man eventuelt mister mobilen.

Jeg mister pengboka oftere enn mobilen.

Lenke til kommentar

 

 

Vis et bilde hvordan du holder denne tulletingen i lufta med fingrene, det høres ikke lettvint ut.

 

Når det er sagt så liker jeg fysisk tastatur.

Tips til utviklerne: lag en versjon som har plass til kredittkort og førerkort så tror jeg den selger bedre. Det er det folk må evt gi opp ved å bytte.

greit å ha alt på et sted når man eventuelt mister mobilen.

Jeg mister pengboka oftere enn mobilen.

 

 

Med andre ord greit at du sitter igjen med noe da, og ikke mister alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...