Gå til innhold

Pebble lanserer endelig en rund smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Nei takk. Rund klokke passer fint som klokke, firkanta passer best som smartklokke...:-)

 

Enig, og er ikke enig kun for funksjons messig eller noe, det er utseende også,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt stor kant men ellers enkel og nøytral :)

 

Det eneste eg savner er lengre batterilevetid. Tror de fleste kunne levd med litt mer vekt og litt større klokke om batteriet hadde ett par dager ekstra. Tror eg :)

Da tar du denne  https://pebble.com/pebble-steel-smartwatch-features

Pebble steel holder i hvertfall nesten hele uka :)

Den runde er vel for dem som vil ha noe lite og lett,og ser ut som en helt vanlig klokke.. Da går det tydeligvis ut over batteritid..

Lenke til kommentar

 

 

Litt stor kant men ellers enkel og nøytral :)

 

Det eneste eg savner er lengre batterilevetid. Tror de fleste kunne levd med litt mer vekt og litt større klokke om batteriet hadde ett par dager ekstra. Tror eg :)

Da tar du denne  https://pebble.com/pebble-steel-smartwatch-features

Pebble steel holder i hvertfall nesten hele uka :)

Den runde er vel for dem som vil ha noe lite og lett,og ser ut som en helt vanlig klokke.. Da går det tydeligvis ut over batteritid..

Synes faktisk Pebble Steel er det beste valget blant Pebble sine klokker så langt. Jeg liker designet best og den er fantastisk holdbar, fremdeles uten riper eller hakk etter 1 1/2 år med all mulig bruk og misbruk (både Pebble Time og Pebble Time Steel pådrar seg visstnok veldig lett riper).

 

Fargeskjerm på de nye modellene virker mest som en jippo som må til fordi "alle andre har det". Fargene virker utvasket og kontrasten blir dårligere. Mikrofon er selvfølgelig et pluss, men ikke nok til att jeg vurderer å bytte ut min Pebble Steel.

 

Smartstraps har kanskje noe for seg, men jeg foretrekker enkle og elegante reimer/lenker. Ikke en klumpete plastikkreim som må fjernes for å kunne lade klokken.

 

Den dagen Pebble faktisk forbedrer skjermen på sine klokker, vil jeg sannsynligvis oppgradere. Og med forbedring mener jeg mindre kant rundt og høyere oppløsning (dagens modeller er mer eller mindre varianter av den samme skjermen). Det er selvfølgelig praktisk att innhold til Pebble sine modeller er stort sett kompatibelt, men før eller siden må det ta et nytt skritt for å være konkurransedyktige.

Lenke til kommentar

 

Litt stor kant men ellers enkel og nøytral :)

 

Det eneste eg savner er lengre batterilevetid. Tror de fleste kunne levd med litt mer vekt og litt større klokke om batteriet hadde ett par dager ekstra. Tror eg :)

Da tar du denne  https://pebble.com/pebble-steel-smartwatch-features

Pebble steel holder i hvertfall nesten hele uka :)

Den runde er vel for dem som vil ha noe lite og lett,og ser ut som en helt vanlig klokke.. Da går det tydeligvis ut over batteritid..

 

Eg bruker allerede første utgave av Pebble :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...