Gå til innhold

WildStar blir gratis denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var innom wildstar igjen for en måned siden da så jeg 3 folk i hele hub byen og det var ca 20 gjenstander tilsammen på auction house. så får da håpe dette gjør noe med populasjonen

Kommer alltid flere når MMOs blir gratis. Kan være vanskelig å ta seg betalt for tiden med alt WOW hypen som flyter rundt^^ Film og ny expack på vei osv..

Lenke til kommentar

Wildstar har nesten dødd helt ut. Kanskje litt vel sene med å lansere det som f2p(som det burde vært fra starten av). Skulle tro de tok hintet når alle andre mmo som startet med subscriptions etter wow floppet og måtte gå over til f2p. 

 

Personlig er Wildstar ett så mye mer morsomt spill en WoW at det nesten er skamfult at ikke flere prøvde det, eneste grunnen til at jeg ga meg var rett å slett fordi det ble for få folk og at classdeveloperen til classen min gjorde alt feil (ny classdev. som gjør det riktige nå ifølge forumene)

 

Det er store forskjeller på classene i WS i måten de spilles på som er positivt, selv om de ikke har hatt store inntekter har de dyttet ut masse nytt content veldig gjevnlig, med patcher enda oftere og ikke hver 3-6mnd som bl.a WoW gjør.

Så lite content WoW produserer i løpet av ett år er det nesten rart de ikke kom med F2P-modellen sin for mange mange år siden.

 

Hadde enda WS hatt like mange spillere så hadde ihvertfall ikke jeg vært i tvil om hva jeg hadde spilt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...