Gå til innhold

Nå kan du kjøpe Norges første 4K OLED-TV ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig pris. Skjønner at produsenten har teknologi- og Hr-kostnader. hvis vi tar utgangspunkt i SSB sine målinger fra 2013 må en leder (63400kr) bruke to månedslønner på innkjøpet. Dette er sett bort i fra skatt, gjeld, faste- og variable utgifter, etc. Hvis vi tar dette med i betraktning så må de spare noen måneder til.

Prøver bare å sette ting i perspektiv! Er vi alle ledere med lederlønn, eventuelt så god lederlønn også? Nei, så absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Det finnes nå endel millionærer i dette landet som mener 60-70 000 bare er lommerusk. For oss andre så får vi bruke feriepenger eller ta opp et lite lån på huset. For min egen del så er ikke TV så viktig, så holder meg til modeller under 10 000. Kan jo ta noen år før man får OLED ned i den prisen, men jeg har det ikke så travelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flott at Lg endelig kommer med 4k Oled. Noen av problemene med disse er. Sorte høyre og venstre sider på lyse grå patterns. Vertikale banding mulig disse forsvinner med alder og bruk. Men største problemet er ingen HDR over hdmi så når 4k Bluray kommer klarer ikke denne å vise high dynamic range fra platene. HDR fra netflix kommer med en oppdatering men Lg hdmi chip set kan ikke software opgraderes til hdmi 2.0a som trengs for HDR over hdmi. Vent til 2016 modellene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...