Gå til innhold

Blunkepåminner mot såre PC-øyne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Og når man spiller, blunker man bare med ett øye om gangen.

Virkelig?

 

Vel, dersom det er intense øyeblikk med snikskytterrifla :p

 

Det har jeg aldri tenkt på før

Lenke til kommentar

 

Kjøpte meg et par Gunnar briller pga tørre og såre øyne, endte bare opp med å se ut som et idiot i et år før jeg kjøpte meg skikkelige briller xD

 

 

Hvis det er vanlige briller en trenger så er åpenbart ikke PC briller svaret, nei.

 

 

Verdens dårligste ide. Vis problemet er synet, trenger du lesebriller, ikke noe latterlig fjongt gule motegjendstander.

 

 

Selv bryr jeg meg fint lite om hvordan de ser ut. Disse brillene funker helt ypperlig mot tørre øyne (og dermed hodeverk) når en sitter foran skjermen i mange timer.

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte meg et par Gunnar briller pga tørre og såre øyne, endte bare opp med å se ut som et idiot i et år før jeg kjøpte meg skikkelige briller xD

 

 

Hvis det er vanlige briller en trenger så er åpenbart ikke PC briller svaret, nei.

 

 

Verdens dårligste ide. Vis problemet er synet, trenger du lesebriller, ikke noe latterlig fjongt gule motegjendstander.

 

 

Selv bryr jeg meg fint lite om hvordan de ser ut. Disse brillene funker helt ypperlig mot tørre øyne (og dermed hodeverk) når en sitter foran skjermen i mange timer.

 

Men til Gunnars sitt forsvar, så viste det seg at jeg trengte prismer i brillene for å korrigere dobbeltsyn foran skjermen, så kan være derfor de ikke virket for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...