Gå til innhold

Vannkjøling Gpu.


Anbefalte innlegg

Ang luft andrull .. ct kan vel bare legge en slik ek vortex bryter (den svampen greia) i bunnen av tanken. retur "skytes" inn i denne og fanger luft Og stiger til topps i tank det vil ta lenger tid med bør fungere. Men ct må fortsatt kunne lufte av tanken. Du trenger ny topp

 

Edit og han må selvsagt ha et dykkrør på innløpet.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal sjekke senere.

 

Jeg kan ikke bare åpne toppen på rad for å få ut luft?

 

Har ikke råd til pumpe topp, men mulig jeg kan jukse det til.. :hmm:

 

Jeg føler at all hw er ødelagt, fordu det er så åpent og nakent^

 

Har gjort alt klar. For å få nipplene ned fra rad (utsiden) til innsiden så måtte jeg få vekk litt av gitteret på topp, ser jævelig ut der det gjelder, men men.

 

Jeg håper jeg kan gjøre noe me da rad. Ikke mulig å fylle fra rad? Jeg må være optimistisk ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Venter på blokkene, og vips der var alle "roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F)"ene brukt.

 

Jalla mounts rad, vel fordi r5 er litt lavt :p

Bruker hvit slange for å teste.

 

attachicon.gif1427482763186-724052982.jpg

 

Nå er det bare å vente på hele ordreren fra techbay, "moddet" også hdd Cage slik at bunnen av d5 pumpa kunne "gli" ned.

attachicon.gif1427482861885420194070.jpg

Ser egentlig ganske pent ut. Skal du bytte slangene også ? Men radiator utenfor kabinettet... kanskje kjøpe et litt større ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er du vel ved det tidspunktet hvor du tar frem et skikkelig kamera og har photo shoot med påfølgende bilde innlegg i "Deres kabinett her!" tråden? :p

Har selv lekt med tanken på custom loop, men må nok vente et år til jeg blir konfirmert :hm: Da tipper jeg det blir nok midler  :w00t:

 

Er det egentlig så farlig med radiator på utsiden? :hmm: Selv har jeg alltid tenkt at det er fordel siden du får utnyttet mer plass og du slipper å ha et så stort kabinett. (har vurdert å bygge om til m-itx)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med lite kabinett hvis du setter en radiator på utsiden da?  :hmm:

Plassering, ikke overalt en stor firkant har plass :p

 

@CT Vurdert å droppe HDD buret? HDDen kan være et problem, men SSDen får du plass til ved HK såvidt jeg kan huske. (funker fint å skru den fast hvor som helst, jeg har den på baksiden av HK  :ninja:)

Endret av Winnetou2012
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ops, trykket 1+ jaja^^

 

Hadde den bak før, med pumpa på gulvet, men det blir rett høyde dersom hdd buret er det, samt jeg får hdd, trust me, ser bedre ut med hdd buret :))

 

En bra kamera ja.. Hehe, hadde vært noe ^^

Alltids mulig å låne, spør noen i klassen :p

Overrasket hvor mange som har speilrefleks i klassen min mtp hvor dårlige de er på å ta bilder, et godt kamera er ikke bra før fotografen klarer noe også vettu.

Oja, tenkte ikke på hva "rett høyde" for pumpa var xD Selv har jeg fjernet både 5.25" og alle HDD burene siden jeg ikke har noe behov for dem, tydelig bedre luftflyt.

Lenke til kommentar

Ops, trykket 1+ jaja^^

 

Hadde den bak før, med pumpa på gulvet, men det blir rett høyde dersom hdd buret er det, samt jeg får hdd, trust me, ser bedre ut med hdd buret :))

 

En bra kamera ja.. Hehe, hadde vært noe ^^

 

Hva mener du med "rett høyde"? Tenker du på estetisk?

Lenke til kommentar

Vil man kunne justere hastigheten på en d5 hvis man setter "hjulet" på Max (5) og så kobler 12v via en kraftig viftekontroller, f.eks lamptron fc9 ?

Nope. Mener å ha lest det ved flere tilfeller at man ikke bør gjøre det. Et kjapt google-søk tilsa at noen mente det var pga. elektronikken som trengte rundt 12V for å kunne operere korrekt. Men har sett tester med høyere spenning (opp til 24V) på vanlig 12V modell, hvor strømmen justerte seg slik at effekten forble den samme.

 

Dette kan være en indikasjon på at vi snakker om en form for DC/DC inverter. Og du ønsker ikke å gi de noe lavere spenning. 

 

Hvis jeg skulle fikset en ekstern kontroll av hastigheten, så er nok det beste å lodde på et pot-meter (variabel motstand) på samme stedet som den originale røde potmeteret/vri-bryteren sitter. Vurderte å gjøre det en gang, hvor jeg også åpnet opp pumpa, og det virket ikke så vanskelig, men krever følgelig loddebolt. 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...