Gå til innhold

SNIKTITT: Sony Xperia Z4 Tablet er det letteste nettbrettet i klassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg synes Sony har en lei tendens til å bruke for stor ramme rundt. Lekker tablet generelt

 

Batterilevetiden kan bli spennende å se, litt lite batteri

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Nummer 4 allerede? De selger jo fortsatt nummer 1. Jeg synes det blir lite fristende å kjøpe et slikt, når ny modell er 4 mnd unna.

Lenke til kommentar

Nummer 4 allerede? De selger jo fortsatt nummer 1. Jeg synes det blir lite fristende å kjøpe et slikt, når ny modell er 4 mnd unna.

 

Det finnes alltid en release av et eller annet 4 mnd. unna. Det er slik teknologi fungerer. Følg med på de kjempestore generasjonsskifte i teknologi, og kjøp når du vil ha ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

Lenke til kommentar

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

bedre skjermoppløsning? bedre kamera? nytt design? Er masse som er nytt. Hva annet kan de endre? Er ikke akkurat sånn at når en ny ipad kommer så er det BANEBRYTENDE forskjeller. Største de har hatt en er fingerprint-scanner (wow altså).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

 

Hadde jeg ikke kunne hatt et nettbrett lenger enn et år ville jeg aldri kjøpt det. Vi har nå en iPad Mini (kjøpt 2013) og et Sony Xperia Z2 i hus. Begge fungerer finfint. Har ingen planer om å bytte ut noen av de med det første. Og det mener jeg er noe av forklaringen på det "dalende" salget av nettbrett. Behovet for nytt er ikke like stort som på en del andre ting.

Lenke til kommentar

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

 

Nå er det et år siden Tablet Z2 som denne erstatter kom. Har kommet Z3 Compact tablet etterpå som er mindre. Er nå ganske store forskjeller fra Tablet Z til Z4 hvis du i det hele tatt har kikket på specs.

Lenke til kommentar

 

 

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

Hadde jeg ikke kunne hatt et nettbrett lenger enn et år ville jeg aldri kjøpt det. Vi har nå en iPad Mini (kjøpt 2013) og et Sony Xperia Z2 i hus. Begge fungerer finfint. Har ingen planer om å bytte ut noen av de med det første. Og det mener jeg er noe av forklaringen på det "dalende" salget av nettbrett. Behovet for nytt er ikke like stort som på en del andre ting.

Hadde sikkert kjøpt nytt nettbrett hadde det ikke vært for at det koster skjorta for de som er interessante. Når Z4 med 4g koster over 5K, så skal det ikke så mye til før man heller velger en Surface Pro 3, eller nå kanskje venter på 4'ern istedet.

 

Noe tyngre, og uten 4G, men så er det en fullverdig PC samtidig.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøper du iPad kan du som regel ha den i et år før den blir erstattet. Og hva er egentlig forskjellen på versjon 1 og versjon 4 av Tablet Z? Forsvinnende lite. Litt raskere CPU. Ellers er den omtrent helt lik.

Hadde jeg ikke kunne hatt et nettbrett lenger enn et år ville jeg aldri kjøpt det. Vi har nå en iPad Mini (kjøpt 2013) og et Sony Xperia Z2 i hus. Begge fungerer finfint. Har ingen planer om å bytte ut noen av de med det første. Og det mener jeg er noe av forklaringen på det "dalende" salget av nettbrett. Behovet for nytt er ikke like stort som på en del andre ting.

Hadde sikkert kjøpt nytt nettbrett hadde det ikke vært for at det koster skjorta for de som er interessante. Når Z4 med 4g koster over 5K, så skal det ikke så mye til før man heller velger en Surface Pro 3, eller nå kanskje venter på 4'ern istedet.

 

Noe tyngre, og uten 4G, men så er det en fullverdig PC samtidig.

Vent til Shield Tablet 2, du.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...