Gå til innhold

Fahrenheit skal mest sannsynlig pusses opp


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig, jeg ble nettopp ferdig med dette spillet nå i helgen. Fungerte helt greit og så ok ut med den gamle versjonen, men en nyutgave er sikkert flott for de som enten tenker på å spille gjennom det på nytt eller for første gang. Eneste jeg hadde å klage på med Fahrenheit var at noen av sekvensene var helt fæle å spille, samt at storyen tok en fullstendig nosedive og gikk fra å være ganske spennende i starten til å bli utrolig tåpelig mot slutten.

Lenke til kommentar

 

A polished turd is .... ??

Har ikke spilt det selv, så skal ikke uttale meg, men har hørt at det skal være et fantastisk godt spill fra flere. Er det da en turd, eller bare du som ikke liker sjangeren?

 

Smaken er vel som baken. Jeg synes selv det var et veldig ålreit spill som turte å gjøre ting litt utenfor det vanlige, men det er nok ikke et spill som appellerer til massene.

Lenke til kommentar

Fikk madamen interessert i gaming ved at hun satt og så på meg spille Farenheit for mange år siden.

Etter at hun hadde noen spill under beltet bestemte vi oss for å spille igjenom det på nytt. Det gikk bare ikke. Utenom utdatert grafikk har det også ett helt forferdelig kontroll oppsett. Forhåpenligvis blir begge deler forbedret i denne versjonen så vi kan oppleve dette spillet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...