Gå til innhold

Facebook overvåker meldingene dine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det lov å ønske facebook dit peppern gror ?

Virus spredende dritt er det også.

Så det er bare facebook som sprer virus på hele internett og kun de man skal bannlyse? Ingen som tvinger deg til å bruke facebook, liker du det ikke så la vær å bruke det :p
Det er en av de større sprederne ja.

Å bare oppfordre til ikke bruke facebook ... , vel hadde vært så enkelt skulle jeg gladelig det.

Jeg har plutselig fått masse reklame for HiFi klubben i nyhetsfeeden . Dette etter at jeg fikk mail fra dem.

Så facebook spionerer med scanning/lesing av mine imap og pop mail også (jeg har ikke surfet der) .

Kan ikke si jeg liker det noe særlig, selv om dette ikke er noe sensitivt for min del.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Er det lov å ønske facebook dit peppern gror ?

Virus spredende dritt er det også.

 

Så det er bare facebook som sprer virus på hele internett og kun de man skal bannlyse? Ingen som tvinger deg til å bruke facebook, liker du det ikke så la vær å bruke det :p

For en dust du er..

 

Stort sett det samme som å si at "om du ikke liker internett, så la vær å bruk det.." Om du har noen som helst innsikt i hvorfor facebook er så stort som det, hvorfor folk bruker det på alle de forskjellige måtene de gjør, så hadde du ikke sagt noe så teit..

 

Med det sagt, så er jeg ikke akkurat en veldig aktiv facebook bruker selv..

Lenke til kommentar

Ja, hva med oss i resten av verden?
Jeg vil også ha mine 10k dollar, helst innen tirsdag hadde vært kjekt.
Verden roterer ikke bare rundt unitenbløff, men det tror jo så og si alle amerikanere så kanskje ikke så rart.
Amerika, verdens navle, not.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ja, hva med oss i resten av verden?

Jeg vil også ha mine 10k dollar, helst innen tirsdag hadde vært kjekt.

Verden roterer ikke bare rundt unitenbløff, men det tror jo så og si alle amerikanere så kanskje ikke så rart.

Amerika, verdens navle, not.

 

Du får finansiere et Europeisk søksmål.

Lenke til kommentar

Ja, hva med oss i resten av verden?

Jeg vil også ha mine 10k dollar, helst innen tirsdag hadde vært kjekt.

Verden roterer ikke bare rundt unitenbløff, men det tror jo så og si alle amerikanere så kanskje ikke så rart.

Amerika, verdens navle, not.

 

Ja, nå for første gang får jeg en grunn til å angre på at jeg ikke har FB-konto. De 10K USD hadde gjort seg veldig godt. ;-)

 

Får trøste meg med at dette nok likevel vil begrenses til US, for i dette tilfellet vil vel ikke reglene gjelde world wide, som når det er sanksjoner og straff det er snakk om.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...