Gå til innhold

God jul fra oss i Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg savner litt er kombinasjonen av artikler og videosnutter, kanskje Youtube kunne ha blitt en arena hvor dere anmelder spill? Man får jo et visst inntrykk av hvordan spillet er av å lese en artikkel, men med begge deler så er det lettere å få et helhetelig inntrykk av hvordan spillet er.

 

God jul til dere i redaksjonen å takk for gode anmeldelser :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

God jul :)

Nå har Gamer.No jobbet hardt med og få video clip inn i siden.

Og jeg tror det blir litt vanskelig og plutselig skal få alle Skribentene til og snakke i video. når de ikke har hatt noe trening i det hele tatt. Er ikke bare bare og snakke forran kamera.

Endret av Realzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg savner litt er kombinasjonen av artikler og videosnutter, kanskje Youtube kunne ha blitt en arena hvor dere anmelder spill? Man får jo et visst inntrykk av hvordan spillet er av å lese en artikkel, men med begge deler så er det lettere å få et helhetelig inntrykk av hvordan spillet er.

 

God jul til dere i redaksjonen å takk for gode anmeldelser :)

 

Både enig og uenig. Ja, det hadde vært digg å kunne "se" poenget anmelder ønsker å formidle. På den annen side frykter jeg videoanmeldelser vil gå på bekostning av kvaliteten på det skriftlige arbeidet. Det tar mye tid å redigere en slik anmeldelse- tid som kunne vært benyttet på å gjøre den skriftlige anmeldelsen enda bedre eller rett og slett begynne på neste anmeldelse. Mitt poeng er at video vil gå ut over både kvalitet og/eller antall anmeldelser. Når det er sagt: God jul til alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...