Gå til innhold

Høstens beste bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det hadde vært mye flottere å se bilder uten å reklamen som dekker hele siden!

Det lar seg gjøre, bare sjekk Tek Ekstra :-)

http://www.tek.no/ekstra/om

Avskyelig taktikk.

 

Kommer ALDRI til å kjøpe Tek Ekstra. Betale halvparten av prisen jeg gjør for Spotify Premium til å kunne lese noen ekstra artikler, samt slippe reklame? Nei takk!

Endret av La Menthe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Gode valg av månedens bilder, Kristoffer M. Er egentlig glad ikke jeg skal velge ut, for det er blitt veldig mange flinke bidragsytere på Bildekritikken. Synes det er inspirerende og se andres bilder, og lærer faktisk mye av det.

Når det gjelder sutringen over reklamen, så er vel ikke disse sidene alene om å prøve og få finansiert driften med det. Koster faktisk noe og drive et nettsted.... Hvis folk synes det er så ille, så får de simpelten la være og komme. Betaler selv Ekstra fordi jeg faktisk føler jeg får noe igjen for det. Tester, reportasjer samt forum/bildekritikk der en kan utfolde seg med både hobbyen og meningene om forskjellige tema. Synes Tek.no har løftet seg et par hakk, og bedre skal det vel bli:-) Koster mindre pr. år enn avisa for et par måneder, og den er ihvertfall full av reklame. (og dårlige journalister/Bilder) Her får vi lese om nyheter innenfor våre interesseområder, skrevet av folk som intereserer seg for tema.

Så stå på Tek.no, så gleder vi oss til fortsettelsen (og litt reklame):-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...