Gå til innhold

Selskap for kontroversiell reklame endrer navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at Gator/Claria får lov å drive på den måten som dem gjør?! Hvem i huleste er det som er interessert i å få maskinen sin full av reklame?

 

Fatter ikke at det skal være så vanskelig å få stengt ned alle disse spammerene og agressive reklamebyråene?

Kan heller ikke fatte at dette skal få meg til å kjøpe noe som helst. Jeg får fullstendig avsmak for alle produkter som det blir reklamert for gjennom slik reklame!

Kanskje det hadde vært en ide å begynne å spamme tilbake firmaer som benytter seg av slike metoder? Skulle gjerne viet noe maskinkraft til det!

Lenke til kommentar
Fatter ikke at Gator/Claria får lov å drive på den måten som dem gjør?! Hvem i huleste er det som er interessert i å få maskinen sin full av reklame?

 

Fatter ikke at det skal være så vanskelig å få stengt ned alle disse spammerene og agressive reklamebyråene?

Kan heller ikke fatte at dette skal få meg til å kjøpe noe som helst. Jeg får fullstendig avsmak for alle produkter som det blir reklamert for gjennom slik reklame!

Kanskje det hadde vært en ide å begynne å spamme tilbake firmaer som benytter seg av slike metoder? Skulle gjerne viet noe maskinkraft til det!

Hehehe ... laget et programsystem ala Seti@home ol. som "donerer" ledig båndbredde til å spamme spammere ? :D

 

Forresten, Gator liker ikke å bli kalt spammere;

 

Gator/Claria : dere er noen fordømte spammerj**ler ! :p Kom og saksøk meg :p

Lenke til kommentar
...

Kan heller ikke fatte at dette skal få meg til å kjøpe noe som helst. Jeg får fullstendig avsmak for alle produkter som det blir reklamert for gjennom slik reklame!

...

Samme her! Firma som er så useriøse at de må bruke en slik reklamekanal gidder ikke jeg bry meg med.

Hekkans tullinger! :grumpy:

Lenke til kommentar

jaja, skulle hatt noen cyberjegere med cyberhagler for å cyberjakta på den driten der. ;) *grin*

 

Tror de "gator/claria" har gjort det "lurt" i å bytte navn, tross alt så har Gator navnet grodd inn o mosedotten hos de fleste, selv ola og kari dunk nesten. Så da er det greit å vite det nye navnet på den samme driten.

 

Som nevnt over, nok ett navn å sette på "ignore listen". *grin*

 

BTW, den som nevnte om å lage ett program ala seti-screensaveren. Genialt. hehe :evilgrin:

Lenke til kommentar

same shit new wrapping. kjekt å vite men det er jo 10tusen andre spam/backdoor "produkter" på nettet. og noen sniker seg jaggu forbi meg også. andbefaler spybot search and destroy, den er mye bedre enn adaware.

angående "det seti lignende programmet" seti bruker knapt båndbredde og hele cpuen... men tanken var god den :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...