Gå til innhold

INTERVJU: League of Legends - «xPeke»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fnatic er for en gangs skyld ikke beste laget i Europa, siden de ble slått av Alliance i summer spilt. En av grunnene til at du ikke husker battle of Atlantic kan jo være fordi Fnatic spilte dårlig på den tiden. Samme med All-stars. Fnatic pleier ikke å gjøre det virkelig bra før det teller. Både all stars og Battle of Atlantic var jo turneringer som ikke betyr noe (du får jo penger da, og fortsatt heder og ære, så de andre lagene spillte jo på sitt vanlige nivå). Samme ser vi jo i LCS og, men de tok seg jo veldig opp igjen mot slutten nå.

 

De må jo spille utrolig bra nå da, for å komme ut av gruppespillet. Både LMQ og SSB ser ganske sterke ut, og tror godt at OMG kan bli en tøff utfordrer også, selv om de første kampene ikke har godt så godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri hørt om fyren en gang, kan ikke være så kjent, har hørt om HeatoN, Fatal1ty, Loda, White-Ra, Idra og slikt, men aldri xpekk.

 

Med mindre du ikke har vært borti LoL så er det ikke så rart, men han er en av de to mest kjente midlanerne i Europa med sannsynligvis det mest intense "playet" i LoL-historien.

Lenke til kommentar

 

Aldri hørt om fyren en gang, kan ikke være så kjent, har hørt om HeatoN, Fatal1ty, Loda, White-Ra, Idra og slikt, men aldri xpekk.

 

Jeg tror alle for lengst har fått med seg at du ikke bryr deg om League of Legends, Puro - det kan kanskje ha noe med det å gjøre?

Om jeg ikke hadde brydd meg hadde jeg ikke brukt tid på å lære meg balansen i spillet for å kunne analysere og forklare det til folk at balansen de spiller er balansert mot casual, og at bare .0000000000001% av spillerne får spilt et balansert spill, altså LCS-spillerne.

 

Å si at jeg ikke bryr meg er 110% feil, hadde jeg ikke brydd meg hadde jeg ikke satt meg inn i spillet for å kunne lære meg hva som er feil.

Lenke til kommentar

Flott artikkel, dette var interessant og underholdende lesing.

 

Fnatic har for meg blitt et lag som jeg heier på, jeg roper og skriker foran PC, på jobb og hjemme når Fnatic er på scenen. Det ikoniske med Fnatic er at de alltid har vunnet som et lag, ikke som enkeltspillere (med få unntak, ref backdoor). Det står det respekt av, og det er derfor alle casters refererer til "Its another Fnatic play" når andre lag også spiller smart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Pewdiepie er vel ansett som en spillstjerne og han er fra europa. Kan vel si at Pewdiepie er litt større

Ingen som har sagt at xPeke er den største :-)

Nei, men xPeke er ikke den mest populære når pewdiepie er garantert den størse gamern og med 30 snart 31 millioner subs på youtube. Kan ikke si at den xPeke er med populær enn det

Lenke til kommentar

og hvem er dette? aldri hørt nicket i noen sammenheng, og jeg vil si jeg er rimligt oppegående når det gjelder store navn i e-sports.

kan vel ha noe med at han spiller Leauge of Legends.

ett spill som egentlig ikke er noe interesant

 

Rimelig oppegående i e-sports. sier League ikke er interessant,. Likevel er League større en alle andre e-sport grener til sammen. Med GOD margin. Han er helt klart et navn du ville visst om hvis du bryr deg om E-sports. Høres mer ut som du bryr deg om utvalgte spill innenfor E-sports.

 

Å si at du er rimelig oppegående når det gjelder store navn og ikke ta med league....... Selv spillere som ikke er så kjente i League sammenheng, er mye mer kjente enn selv utrolig kjente spillere fra andre grener.....Blir gøy å se hvor langt over 10 millioner seere på en tid finalen i League vil få. 15-20 millioner kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Aldri hørt om fyren en gang, kan ikke være så kjent, har hørt om HeatoN, Fatal1ty, Loda, White-Ra, Idra og slikt, men aldri xpekk.

 

Jeg tror alle for lengst har fått med seg at du ikke bryr deg om League of Legends, Puro - det kan kanskje ha noe med det å gjøre?

Om jeg ikke hadde brydd meg hadde jeg ikke brukt tid på å lære meg balansen i spillet for å kunne analysere og forklare det til folk at balansen de spiller er balansert mot casual, og at bare .0000000000001% av spillerne får spilt et balansert spill, altså LCS-spillerne.

 

Å si at jeg ikke bryr meg er 110% feil, hadde jeg ikke brydd meg hadde jeg ikke satt meg inn i spillet for å kunne lære meg hva som er feil.

Viser hvor lite du vet om League?

Nesten alle er casuals? Vet du hvor mange som hadde blitt fornærmet over det lol?

 

Hele poenget med League er nettopp at det ER balansert og gøy for ALLE, enten casuals eller pros. Det er derfor alle spiller det. Derfor league har like mange spillere i måneden som aktive Steam accounter. Kan være du bryr deg, men da har du nok ikke fått med deg mye om hva League er :)

 

xPeke er VELDIG kjent navn. Alle de du har listet opp er ikke. Hvis du ser de i League sammenheng, så er vel kanskje et par av dem middels. Folk som ikke spiller undervurdere alltid hvor utrolig mange som faktisk spiller League.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 


Om jeg ikke hadde brydd meg hadde jeg ikke brukt tid på å lære meg balansen i spillet for å kunne analysere og forklare det til folk at balansen de spiller er balansert mot casual, og at bare .0000000000001% av spillerne får spilt et balansert spill, altså LCS-spillerne.




Ikke at jeg bryr meg nevnverdig om LoL, men det du sier her er altså at LoL balanseres for det høyest mulige nivået (LCS)? I så fall ser jeg ikke hva problemet er. Det høyeste nivået er jo der balanse fakktisk er viktig. Endret av Endeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...