Gå til innhold

Bose quietconfort 25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har du hørt det? :)

 

Alt jeg vet er at QC15 har synket i pris lenge, i det siste (og egentlig lenger) virker det som om butikkene prøver å kvitte seg med mest mulig, noe som tyder på at Bose "tømmer lageret" og gjør klart for lansering. Men i det siste har de lansert nye farger på andre produkter. Ganske kjedelig, spesielt siden det produktet bare var en redesignet versjon av den før der igjen... Snakker om AE2 (etterkommeren til TriPort).

 

De nye fargene er kule da (de svarte). http://www.prisjakt.no/product.php?p=2606249

 

 

Men ja, det er på tide med etterkommer til QC15. Jeg håper isåfall de gjør noe med lydkvaliteten, og kutter ut AAA-batterier. Vet ikke hvor mange sånne pakker jeg har kjøpt. Og utrolig irriterende når de blir tomme. En 5 V-micro-USB-ladeport er så mye hendigere, alle har det.

 

Og muligheten til å bruke dem i passiv modus, for å spare batteri, eller for å bare ha et valg. Ikke alltid det passer seg å blokke all lyd ute.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Fant ikke et eneste kvekk om QC25 på internett, så du må ha noen fantastisk ekslusive kilder.

 

Hvis derimot det er snakk om ny versjon av QC, så skal jeg drømme og fantasere om et hodesett med bluetooth og usb-lading. Da hadde jeg kjøpt de om de kostet 10k.

Ikke jeg heller, finner noen info om det så har de leitet godt!

 

 

Enig med Bluetooth så lenge du kan bruke det kablet også. Hvis ikke vil det kreve god innebygget DAC, og det vil garantert være negativt for lydkvaliteten.

 

Bose har allerede et med Bluetooth (AE2w), som er et kablet hodesett med BT-dongle inkludert.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Ser virkelig frem tid dette. Tør vi håpe på en trådløs utgave denne gangen, eller er det mest trolig med kabel? Bose prøvde seg jo med trådløs på modell AE2W som kom tidligere i år, men denneser jo virkelig ikke ut..

 

bose-ae2w-sluchawki-bluetooth-660.jpeg

Endret av Mellom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...