Gå til innhold

KONKURRANSE: Lag Gamers logoklipp – vinn en ny stue-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget.

 

Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år.

 

Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert.

 

Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget.

 

Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år.

 

Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert.

 

Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon.

Hehe. første jeg tenkte når jeg så premien..

 

Min tid koster mer enn hva førstepremien tilbyr :p Men sikkert moro for noen da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget.

 

Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år.

 

Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert.

 

Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon.

 

Forstår ikke hvorfor du klager, er ikke akkurat slik at du blir tvunget til å gjøre dette.

Syntes premien av verdi for rundt 2-3k og at du har satt ditt eget preg på noe på Gamer er nok for at flere som liker å gjøre slike ting prøver seg på å vinne denne konkurransen.

 

Er ikke akkurat slik at viss 5 forskjellige PR firmaer prøver å vinne en kontrakt hos ett firma at uansett om de ikke vinner så får de penger for det...

Lenke til kommentar

 

Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget.

 

Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år.

 

Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert.

 

Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon.

 

Forstår ikke hvorfor du klager, er ikke akkurat slik at du blir tvunget til å gjøre dette.

Syntes premien av verdi for rundt 2-3k og at du har satt ditt eget preg på noe på Gamer er nok for at flere som liker å gjøre slike ting prøver seg på å vinne denne konkurransen.

 

Er ikke akkurat slik at viss 5 forskjellige PR firmaer prøver å vinne en kontrakt hos ett firma at uansett om de ikke vinner så får de penger for det...

Har ikkje tenkt å delta sjølv, men kommer sjølvsagt med mi meining viss eg føler for det. Her syntest eg det var verdt å meine litt da det kunne gi ringverknad for Gamer samt at flest mulig ville delta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Savner link til pc'en med innebygget projektor. Den linken her går til en barebone uten projektoren. Vil derfor tro produktprisen er noe høyere enn de 2-3K som den barebone'maskinen man kommer til...

 

Hei

 

Takk for tips!

 

Lenken har visst pekt feil. Dette er produktet som gis bort:

https://prisguiden.no/produkt/gigabyte-brix-projector-gb-bxpi3-4010-203380

 

Verdien er ca 4600 kr.

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Hva menes med 3 varianter? 3 heilt ulike forslag eller 3 varianter av samme vignett, bare tidsforskjell?

 

Tanken er at det skal være tre varianter av samme vignett, tilpasset til hvor i videoen det er. Hvis logoen fader inn i starten, ville det være logisk at den fader ut i slutten, f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...