Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4 er mer enn verdt å eie. Det samme er Xbox One. Men akkurat nå mener jeg det bare er verdt å ha en av de. Ingen av konsollene har nok eksklusiver til å rettferdiggjøre et kjøp av begge etter min mening.

 

Det betyr ikke at det ikke er gode spill på maskinene. Det finnes masse gode multiplattformspill, og herlige indies. Unntaket er hvis du har en god PC. Da er nok ingen av konsollene verdt prisen enda, ettersom den beste versjonen av begge disse typene spill er på PC.

 

Jeg har PC, PS4 og Wii U. PS4 kjøpte jeg hovedsaklig for fremtidsvisjonen, hardwaren og Sonys praksis når det gjelder eksklusiver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med å gå fra den gamle generasjonen av konsoll som jeg har masse folk på vennelista til en ny konsoll som ingen har fordi dem aldri er i butikken. Trur heller jeg venter et par år til dem får etablert seg.

Endret av Aran
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Litt kjedelig topp 5 liste, den var litt unødvendig.

Men alle hare sine spill.

 

Blir mer og mer fristet til og kjøpe Wii U , siden Både Xbox og Ps4 enda ikke har noe bra som kommer innen dette året.

 

Wii U er fremdeles det beste konsollkjøpet av de tre nye, etter min mening :)

WiiU har hatt et år mer på å få ut spill. Tipper situasjonen er ganske så annerledes om et år til.

Lenke til kommentar

Litt kjedelig topp 5 liste, den var litt unødvendig.

Men alle hare sine spill.

 

Blir mer og mer fristet til og kjøpe Wii U , siden Både Xbox og Ps4 enda ikke har noe bra som kommer innen dette året.

 

Jeg kan forøvrig GARANTERE en mer kreativ Topp 5 når vi er tilbake fra sommerpausen neste uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Litt kjedelig topp 5 liste, den var litt unødvendig.

Men alle hare sine spill.

 

Blir mer og mer fristet til og kjøpe Wii U , siden Både Xbox og Ps4 enda ikke har noe bra som kommer innen dette året.

Wii U er fremdeles det beste konsollkjøpet av de tre nye, etter min mening :)

 

 

Jeg er tilbøyelig til å være enig, og det sier litt, for Wii U er ikke så mye å skryte av.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med å gå fra den gamle generasjonen av konsoll som jeg har masse folk på vennelista til en ny konsoll som ingen har fordi dem aldri er i butikken. Trur heller jeg venter et par år til dem får etablert seg.

 

Om du kjøper en PS4 og bruker samme konto som du bruker på PS3 så vil du fortsatt ha alle vennene din på den nye maskinen også. De er lagret i kontoen din som er lagret på serverne til sony. Ikke lokalt på konsollen.

 

Selvfølgelig så kanskje få av vennene dine har PS4 foreløbig, men akkurat det samme var når PS2 og PS3 også var nye. Jeg sikret meg en PS2 på lansering som fattern kjøpte og kjøpte selv ps3 og ps4 på lansering. Har hadd mange kompiser som derimot har bare hadd sånne "delvis" planer om å eventuelt kjøpe ny playstation, uansett hvordan det var som da var ny på maskedet. Selv så var det null tvil for min del at jeg ville ha en PS4 dag en og that it. Kunne jeg ha ventet, kanskje, men likevel ikke lengre enn til mars når Infamous: Second Son kom ut.

 

PS2 hadde Timesplitters ved lansering som gjorde virkelig inntrykk. PS3 var mere laber, men syns likevel Resistance var både tøft og artig. PS4 derimot var "ok". Killzone er ikke gæli, men er ikke ett must have fps. Beste FPS på PS4 til nå må uten tvil bli Wolfenstein. Om du vil ha ett grunn til for å kjøpe maskina så er det PS+. Beste investering jeg har gjordt. Fådd masse skikkelig gode spille til Vita og mange skikkelig gode spille til PS4 gratis.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke helt poenget med å gå fra den gamle generasjonen av konsoll som jeg har masse folk på vennelista til en ny konsoll som ingen har fordi dem aldri er i butikken. Trur heller jeg venter et par år til dem får etablert seg.

Om du kjøper en PS4 og bruker samme konto som du bruker på PS3 så vil du fortsatt ha alle vennene din på den nye maskinen også. De er lagret i kontoen din som er lagret på serverne til sony. Ikke lokalt på konsollen.

 

Selvfølgelig så kanskje få av vennene dine har PS4 foreløbig, men akkurat det samme var når PS2 og PS3 også var nye. Jeg sikret meg en PS2 på lansering som fattern kjøpte og kjøpte selv ps3 og ps4 på lansering. Har hadd mange kompiser som derimot har bare hadd sånne "delvis" planer om å eventuelt kjøpe ny playstation, uansett hvordan det var som da var ny på maskedet. Selv så var det null tvil for min del at jeg ville ha en PS4 dag en og that it. Kunne jeg ha ventet, kanskje, men likevel ikke lengre enn til mars når Infamous: Second Son kom ut.

 

PS2 hadde Timesplitters ved lansering som gjorde virkelig inntrykk. PS3 var mere laber, men syns likevel Resistance var både tøft og artig. PS4 derimot var "ok". Killzone er ikke gæli, men er ikke ett must have fps. Beste FPS på PS4 til nå må uten tvil bli Wolfenstein. Om du vil ha ett grunn til for å kjøpe maskina så er det PS+. Beste investering jeg har gjordt. Fådd masse skikkelig gode spille til Vita og mange skikkelig gode spille til PS4 gratis.

 

Helt enig at Wolfenstein er bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...