Gå til innhold

Dette er framtidens hus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bilen din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interresant ut

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut

 

Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut

Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.

Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut :)
Lenke til kommentar

 

 

Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut

Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.
Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut :)

 

Tja å produsere strøm via sol er jo grønt uansett om strømmen går til å lade bil eller varme opp vann eller til lys i huset.

Lenke til kommentar

 

 

Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut

Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.
Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut :)

Hadde det vært en annen bil enn en Nissan Leaf, ja. Den ser rett og slett ikke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...