Gå til innhold

– Vil tjene mest penger på film via streaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfft - det er bare å se en film med en gjeng unger hjemme, så får du knitring i godteposer og popkornlyder der også.

 

Jeg foretrekker å se film hjemme. Bortsett fra premierer, gjerne natt, med "fansen" - det er stort sett en god opplevelse. Selv under Harry Potter sine siste filmer var det stort sett knyst i salen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kino er bra når det er stille i salen.

Dessverre er det skravling, telefonbruk og folk som slenger beina på nakkestøtten din. Ja, det er folk som går frem og tilbake også, men disse antar jeg skal gjøre sitt fornødne så de telles ikke med.

Og hva er greia med reklame? Man betaler rimelig mye for å dra på kino, for å bli møtt av 10-12 minutter reklame.

Kinovaktene er alltid på plass... når filmen slutter, så man ikke går ut feil vei, ellers titter de innom 2-4 ganger i løpet av en film.

Dette er sånn jeg opplever kino, og derfor blir det færre og færre besøk. Synd fordi film er bedre på kino, med mindre man har kinorom hjemme.

Lenke til kommentar

Filmopplevelsen man får på kino er jo alikevel uslåelig.

 

Men blir dårligere og dårligere iforhold til hjemmeutstyret for hver dag som går.

 

Før hadde folk små kasse TVer, nå har de fleste flat TVer med nydelig bildekvalitet, man kan fint få seg en 50"+ til en brukbar pris. 4K og evt. VR filmer hvis det kommer vil også gjøre kino mindre aktuelt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...