Gå til innhold

Bohemia gir bort originale Operation Flashpoint


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke at Red Hammer er med, den er nok laget og eies av Codemasters. Og det er nokså kjent for fans at BI og Codermasters ikke har vært mye til venner siden de ga ut Operation Flashpoint: Resistance. Sist gang jeg installerte Operation Flashpoint, var rett etter at patch 1.99 hadde kommet ut og navnet var endret. Red Hammer var da IKKE med.

Ekstern kilde: http://www.eurogamer.net/articles/2014-04-29-bohemias-war-the-story-of-the-company-behind-arma-and-dayz.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

 

Arma 3 er hvertfall elendig, virker som de har pushet den grafikk motoren litt for langt.

 

Elendig? Arma 3 er jo den mest stabile og optimaliserte motor de har kommer ut med. Jeg får bedre flyt i Arma 3 enn hva jeg gjør i Arma 2 som er ett 5 år gammelt spill.

 

 

Ja jeg sitter å spiller campaignen nå som det er gratis på steam, synes det kunne vært mye bedre!! Det virker som det er for mye copy+paste fra deres tidligere spill. Men det er min mening og pga. dette kommer jeg ikke til å kjøpe spillet om det koster mer enn en hundrelapp. Hvis dette er den mest stabile og optimaliserte så tør jeg ikke å tenke på Arma 1 eller 2 men så har jeg lest at noen mener Arma 1 er bedre enn Arma 3 også, men det vet jeg ikke ennå selv.

Lenke til kommentar

Det er mye gjenbruk fra tidligere, og lite nyvinning i selve motoren. Dog gi spillet et par måneder til og optimalisering burde være gjennomført på det punktet, med nogenlunde tilfredstillende flyt(med en begrensning i antall tråder motoren har, og generelt hvordan scripts fungerer på server).. At det er så mye gjenbruk plager meg ikke like mye som før, er så mange gode mods ute nå som fyller den rollen og litt ekstra.

Lenke til kommentar

Ja jeg sitter å spiller campaignen nå som det er gratis på steam, synes det kunne vært mye bedre!! Det virker som det er for mye copy+paste fra deres tidligere spill. Men det er min mening og pga. dette kommer jeg ikke til å kjøpe spillet om det koster mer enn en hundrelapp. Hvis dette er den mest stabile og optimaliserte så tør jeg ikke å tenke på Arma 1 eller 2 men så har jeg lest at noen mener Arma 1 er bedre enn Arma 3 også, men det vet jeg ikke ennå selv.

Lurer litt på hva du mener med copy & pase når du sier du 'tør ikke å tenke på ArmA 1 eller 2', virker jo nesten som om du mener du ikke har spilt de, eller tolker det jeg det feil? :blink: Uansett så kan jeg vel være litt enig at kampanjen aldri har vært deres sterkeste side. Foretrekker nok multiplayer og mission editor fremfor kampanjen, ja. :wee: Kan jeg spørre hva du kjører det med? Pleeease ikke fortell meg at du har satt view distance til 10 000 og det meste på Ultra/Very High :p

 

 

 

Lastet ned. Worst game ever?

I retrospekt er nok Operation Flashpoint ikke akkurat bra, nei. Men om man har spilt det den gangen det kom ut, så tror jeg man ville sett litt annerledes på det. Elsker serien, men ser nok at Operation Flashpoint: Cold War Crisis er nokså gammelt og slitt. Ikke noe jeg ville ha returnert til om det ikke er for nostalgiens sin skyld.

Lenke til kommentar

 

Ja jeg sitter å spiller campaignen nå som det er gratis på steam, synes det kunne vært mye bedre!! Det virker som det er for mye copy+paste fra deres tidligere spill. Men det er min mening og pga. dette kommer jeg ikke til å kjøpe spillet om det koster mer enn en hundrelapp. Hvis dette er den mest stabile og optimaliserte så tør jeg ikke å tenke på Arma 1 eller 2 men så har jeg lest at noen mener Arma 1 er bedre enn Arma 3 også, men det vet jeg ikke ennå selv.

Lurer litt på hva du mener med copy & pase når du sier du 'tør ikke å tenke på ArmA 1 eller 2', virker jo nesten som om du mener du ikke har spilt de, eller tolker det jeg det feil? :blink: Uansett så kan jeg vel være litt enig at kampanjen aldri har vært deres sterkeste side. Foretrekker nok multiplayer og mission editor fremfor kampanjen, ja. :wee: Kan jeg spørre hva du kjører det med? Pleeease ikke fortell meg at du har satt view distance til 10 000 og det meste på Ultra/Very High :p

 

 

 

Lastet ned. Worst game ever?

I retrospekt er nok Operation Flashpoint ikke akkurat bra, nei. Men om man har spilt det den gangen det kom ut, så tror jeg man ville sett litt annerledes på det. Elsker serien, men ser nok at Operation Flashpoint: Cold War Crisis er nokså gammelt og slitt. Ikke noe jeg ville ha returnert til om det ikke er for nostalgiens sin skyld.

 

 

Nei du har ikke tolket meg feil, jeg leste bare noen brukeranmeldelser på steam :) Det jeg mener med copy & paste er at det er så mye glitches i spillet, jeg synes også hitboxen er elendig, men nå kjøpte jeg spillet for 24 euro for jeg tror multiplayer er ganske gøy når en får riktige modder foran seg. Husker Cops & Robbers modden på Operation Flashpoint : Resistance det var sykt morsomt :D Kan lett se for meg noen lignende mods til Arma 3. Dessuten er jo spillet ganske nytt så jeg gir Bohemia Interactive en sjanse til å finpusse spillet selv om de skulle ha gjort dette før de lanserte det.

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint var spillet sitt det..

 

Jeg husker ett oppdrag om natten, troppen min hadde nettopp blitt meid ned av tanks og helikopter. Jeg spurtet som en gud mot en skog, helikopteret regnet 12,7mm rundt meg i det jeg løp over det helt åpne landskapet.

 

Trygt inne i skogen så jeg bevegelser, en fiendlig patrulje! Jeg meide de ned, følte meg som total Rambo badass. En av de døde soldatene hadde en RPG på ryggen. Jeg snappet den med meg og løp ut av skogen. Over meg var den en jævel som hadde sirklet skogen på jakt etter meg, men nå var det min tur, jeg skulle få min hevn.

 

Helikopteret kom rett mot meg, jeg var ikke rask nok til å få skutt det i fronten. Jeg snudde meg rundt og løsnet en rakett i halen på helikopteret. Det tippet fremover og smalt i bakken.

 

Men.. Rotoren gikk fortsatt, helikoptert var fortsatt i live!? Jeg løp bort til "vraket" og satte et skudd i pannen til både piloten og gunnern. Victory!

 

Med nightvision goggles jeg hadde tatt fra piloten spradet jeg lykkelig tilbake inn i skogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...