Gå til innhold

Vil neste iPhone se slik ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at Apple kommer til å sitte på latsiden igjen å bruke samme dørgelige kjedelige designet som iPhone 5S har på de nye iPhone modellene, utenom at dem er større.

 

Men å gjøre en telefon større er ikke noe spesielt da.

 

Kan neppe bli særlig verre en Samsung da, syns Apple har litt å gå på før de når samme lavmål der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis enda en variant av iPhone 6-konseptbildene som florerer rundt på nettet. Som nevnt av andre i kommentarfeltet:

 

Fra esoteric: Tvilsomt at de skulle gå tilbake til enkel led lys på kamera, fremfor å bruke det nye dual-led lyset med fargefilter.

 

En annen ting er at Apple er ekstremt opptatt av "smoothness" og design. At Apple da velger å sette inn et kamera som stikker fra baksiden på telefonen er ganske tvilsomt. Plasseringen av denne kameralinsen er heller ikke sentrert i mellom de svarte linjene, som også gjør at jeg tviler på at dette er et Apple-produkt.

 

Men, om dette faktisk ER den nye iPhone 6 får vi ikke vite før til høsten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Reglene" er jo klare: Nytt nummer: nytt design, samme nummer med "s" bakom: samme design. Til nå: to, to og to år med samme design - 3g/3gs, 4/4s, 5/5s.

Altså blir det etter alle solemerker å dømme en iPhone 6 med nytt design, men jeg ville foretrukket om media brukte mindre tid på nytteløse spekulasjoner om dette, og mer tid på fakta og nyheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...