Gå til innhold

– Samsung kommer likevel med superutgave av Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kal meg rar, meg jeg ville sannsynligvis heller gått for standard S5 enn denne nyere utgaven.

 

Grunnen er skjermoppløsningen. Med så høy skjermoppløsning som ryktene her tilsier, vil det kreves en god del mer rå regnekraft for å fylle opp skjermbildet med så mange piksler, og da tenker jeg spesielt på spill (jeg bruker mobilen mye til spill og emulatorer).

 

Selv S4en min sliter litt med ytelsen pga 1080p skjermen på emulatorer som S2en faktisk kjørte bedre; men med tanke på hvor mange piksler ekstra det er på en 1080p skjerm kontra en 480p skjerm er dette ikke så merkelig.

 

Dessuten er 1080p i mine øyne plenty til så små mobilskjermer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg alle disse såkalte "ryktene" er kun PR triks fra disse møbelprodusentene. Skaper nok av oppmerksomhet og interrese rundt telefonen før den i det hele tatt er lansert...

 

jeg TROR alle disse såkalte ryktene mente jeg.

Og ikke MØBELprodusenter men MOBILprodusenter... Kan bli litt feil når du skriver på mobil, hehe

Lenke til kommentar

Hm, litt skuffende om CEO'en står å lyver så åpenlyst om en så konkret sak - hvis det viser seg å stemme.

Når det er sagt, så er etter 2 uker med S5'en det eneste som egentlig imponerer meg den økte batterilevetiden. Så i stedet for bumps i alle mulige stats, vil jeg heller beholde den, om det er disse det står mellom.

 

For ordens skyld, det er egentlig ingenting som skuffer meg med S5'en (annet enn det vanlige med samsung telefoner; titalls apper jeg aldri kommer til å bruke og Touchwiz), men det er altså heller ingen wow-faktorer for meg. Det er "bare" en solid mobil, men altså med god batterilevetid.

Lenke til kommentar

Hm, litt skuffende om CEO'en står å lyver så åpenlyst om en så konkret sak - hvis det viser seg å stemme.

 

Tror du folk hadde kjøpt seg en Samsung Galaxy S5 når den kom ut om Samsung hadde sagt at en premium versjon av Galaxy S5 skulle komme ut noen få måneder etter at Galaxy S5 var sluppet?

 

Samsung er ikke dumme. Dem vil jo selge mest mulig ut av Galaxy S5, så dem kan ikke akkurat stå å si (selv før Galaxy S5 er kommer ut på markedet) at en ny premium versjon av Galaxy S5 skal komme ut noen måneder etter at den vanlige Galaxy S5 versjonen er kommet ut med at det ville ha gjort at Samsung hadde fått et dårligere salg av Galaxy S5 enn det dem normalt ville ha fått.

 

Det produsentene nekter for skal man alltid ta med en klype salt.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

Hm, litt skuffende om CEO'en står å lyver så åpenlyst om en så konkret sak - hvis det viser seg å stemme.

 

Tror du folk hadde kjøpt seg en Samsung Galaxy S5 når den kom ut om Samsung hadde sagt at en premium versjon av Galaxy S5 skulle komme ut noen få måneder etter at Galaxy S5 var sluppet?

 

Samsung er ikke dumme.

 

Mnja, jeg vet ikke. Sosiale medier kan være lunefulle. Noen få forbrukere er prinsippfaste nok til å unngå produsenter som lyver dem midt opp i ansiktet (Det var slik Sony mistet meg som kunde og årsaken til at jeg over de siste årene har faset ut alt med deres logo på).

Andre gir blaffen, fordi de kun bryr seg om produktet som er på markedet og den medfølgende reklamen og produktomtalen, og ignorerer trolig om sjefen er en løgner, men også eventuelt om det kommer et bedre produkt 5 måneder senere.

Det er nok den siste gruppen som er den overveldende største og det virker dermed som en unødvendig risiko for Shin å si det han sa.

IMO er det mest sannsynlige om deler av ryktene stemmer at det blir lansert et produkt som skiller seg fra S5 som et nytt flaggskipprodukt. Ref ryktene om modellnavn som "K" eller "F"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...