Gå til innhold

Han kan bli den nye Steve Jobs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du synes at han er en drittsekk, så trenger du vel ikke den første heller. Men det betyr vel ikke at det ikke kan være andre som har glede av en slik film, eller at de som lager den synes det er meningsfullt å lage den. Kanskje de til og med mener de kan lage en bedre film enn jOBS (som jeg ikke har sett.)

 

Nå er det laget viktige filmer om "drittsekker" tidligere, det kan faktisk være historier som er verd å fortelle, dersom de har påvirket verden. Alt kan jo ikke være Disney heller.

 

Jeg ser ikke problemet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vel, "The Social Network" ble jo et riktig så interessant prosjekt. Hvorfor skulle det ikke være mulig å lage det av historien om Jobs og Apple?

 

Geir :)

 

Har ikke sett den filmen, men dersom det skal være en film om Steve Jobs må jo det være en film som faktisk er sann. Jobs var ingen engel hvis det er det du tror. Slik jeg har forstått det så var en en gedigen drittsekk,

Lenke til kommentar

Har ikke sett den filmen, men dersom det skal være en film om Steve Jobs må jo det være en film som faktisk er sann. Jobs var ingen engel hvis det er det du tror. Slik jeg har forstått det så var en en gedigen drittsekk,

 

 

Dersom det skal være en interssant film bør den helst være sann, ja. Og så? Jeg holder fortsatt på at det er fullt mulig å lage meningsfulle og interessante filmer om betydningsfulle drittsekker.

 

Om Jobs var en drittsekk eller ikke er en annen diskusjon, og vedkommer ikke spørsmålet om hvorvidt hans liv og gjerning er verd å filmatiseres.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Huff nei. Er måte på hvordan de skal pumpe ut enda en film om denne drittsekken av et menneske.

 

du står jo her å snakker dritt om andre, tror du at du fremstår som mr. nice guy med en kommentar som det der? litt for lett å gi folk man ikke har kjent eller kjenner karakteristikker som rett og slett ikke stemmer overens med virkeligheten.

Lenke til kommentar

 

Huff nei. Er måte på hvordan de skal pumpe ut enda en film om denne drittsekken av et menneske.

du står jo her å snakker dritt om andre, tror du at du fremstår som mr. nice guy med en kommentar som det der? litt for lett å gi folk man ikke har kjent eller kjenner karakteristikker som rett og slett ikke stemmer overens med virkeligheten.

 

 

Snakker drit? Nei, utrykker fakta.

 

Du kan tydligvis lite om Jobs. Han behandlet folk som dritt.

 

1, Han ofte skjelte ut arbeidskollegaer og klalte de for verdiøse.

2. Nektet å ta seg av hans egen datter før lagt ut på livet.

3. Sparket ansatte helt uten videre og grunn. Han til og med sparket en stakkars fyr i et rom full av folk.

4. Billionær, og ga utrolig lite penger til verdighet organisasjoner.

5. Nektet å høre på sin egen lege om at hans diet er livs farlig. Ga blaffen fordi han meinte han kunne bedre. Fikk da kreft, nektet å ta en operasjon som ville reddet hans liv, isteden tok han disse idiotiske "new age" alterativer...og ja...døde.

6. Kjent for å være svært aggresive og ustabil.

8. Klarte ikke hans ansatte å lage/utvikle det han ville ble de skjelt ut eller sparket. Selv om mye av det han krevde ikke var mulig.

 

 

Er bare å google om han, det fins svært mye mer dritt om denne fyren.

Endret av AvidGamer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...