Gå til innhold

Intervju: Alien: Isolation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dette ser og høres jævlig bra ut"

Hvor mange ganger har jeg ikke hørt dette og så når spillet endelig er ute så er det ikke alt som ble lovet..

Skal nok holde et øye med dette, men jeg har i hvertfall lært at jeg ikke trenger å tenke på å skaffe meg dette engang før det er ute og jeg får høre hvordan det faktisk er.

 

Mulig det blir bra, men folk burde stille seg litt skeptisk i disse dager synes jeg.

Lenke til kommentar

"Dette ser og høres jævlig bra ut"

Hvor mange ganger har jeg ikke hørt dette og så når spillet endelig er ute så er det ikke alt som ble lovet..

Skal nok holde et øye med dette, men jeg har i hvertfall lært at jeg ikke trenger å tenke på å skaffe meg dette engang før det er ute og jeg får høre hvordan det faktisk er.

 

Mulig det blir bra, men folk burde stille seg litt skeptisk i disse dager synes jeg.

 

Du har lært at det er lurt å holde forventningene i sjakk? Vel, gratulerer til deg. Men det å syns noe ser fett ut, og vise engasjement på forumene er ikke ensbetydende med at man ikke har noe kritisk tankegang.

Jeg syns dette ser helt rått ut, men jeg er selvsagt klar over at man i verste fall kan ende opp med et møkkaspill. Slik har det alltid vært.

Lenke til kommentar

Et godt Alien spill trenger vi virkelig nå, hadde jo store forhåpninger for Colonial marines med sine kule trailere og intervjuer fra utviklere som var så entusiastiske og lovde oss gull og grønne skoger men ble vel det spillet som fikk nesten alle på gråten.

 

Prøver å være positiv men går ikke i samme fellen igjen og kjøper spillet før anmeldelser av spillet er ute.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

 

 

ikke faen om jeg kjøper aliens: colonial marines 2

Nei ikke jeg heller, har ikke hørt at det skal komme en gang. Dette ser derimot sinnsykt bra ut.

 

alien colonial marines så også bra ut, men nei.

 

La meg formulere meg bedre, det høres og ser bedre ut. Aliens Colonial marines var et fps fra begynnelsen av...

Lenke til kommentar

 

Hvitt blod? Det er "blodet" til en androide. Kan det være at artikkelforfatter ikke har sett de fantastiske filmene spillet kommer fra?

Dette visste jeg faktisk. Men ja, jeg har tenkt til å se den første filmen om ikke lenge. :D

 

Den første har en helt fantastisk atmosfære!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...