Gå til innhold

Esport: I kveld skal «Snute» kjempe om avansement i WCS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-)

BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-)

 

EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match!

Endret av ZweiNor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-)

 

BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-)

 

EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match!

 

Hei! Takk for fine ord. :)

 

Jeg tror du har helt rett i at TargA kan komme tilbake. Det er vel slik at han rykker ned til Challenger League, og må kjempe seg opp derifra når sesong 2 begynner. Har oppdatert saken med denne infoen nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-)

 

BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-)

 

EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match!

 

Hei! Takk for fine ord. :)

 

Jeg tror du har helt rett i at TargA kan komme tilbake. Det er vel slik at han rykker ned til Challenger League, og må kjempe seg opp derifra når sesong 2 begynner. Har oppdatert saken med denne infoen nå.

Stemmer, slik det var! Er lett og gå seg vill noen ganger, hehe. Takk for svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mvp var plutselig ganske overlegen gjennom hele gruppen, men Snute sin ZvP var virkelig bra i dag. Gratulerer med RO16.

Ja, MVP hadde "full kontroll". Snute spilte dog veldig bra ZvP som du sier! Håper vi ser lignende resultater videre i WCS. Morsomt Intervju også, hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...