Gå til innhold

Feature: Månedens ti anbefalte mobilspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Wolf Among Us, men Episode 2 har kræsjet hele tiden frem til i dag på iPad. Selv etter dagens oppdatering kræsjer den en gang i blandt før spillet starter. Hører bare "Mister Toad?", så kræsjer det. Ellers bra spill, men ikke i nærheten av like bra som tegneserien. Vil heller ha et nytt Jurassic Park. Får håpe de lager ett når Jurassic World kommer. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal slutte å lese disse artiklene jeg, av 10 spill, så er 1 stk ren android, noen få kombi og over halvparten ren ios..... :(

 

Få jevnere fordeling på spill tipsene!

 

Kommentarer som dette kommer hver eneste måned, og jeg vet at mange ønsker seg dette. Av ti spill denne måneden så er 4 av de til Android. Det er rett og slett sånn at det kommer flest spill til iOS, i hvert fall av høy kvalitet. Det er mer sjelden å finne Android-eksklusive spill enn det er å finne iOS-eksklusive spill. Hvorfor det er sånn vet ikke jeg, men se bare på denne månedens spill. Threes!, Tengami, Broken Sword, Wold Among Us er alle spill som enten kommer først på iOS, eller som kommer bare til den plattformen. Dette er spill som jeg mener er såpass bra at de må være med på en slik liste, og ikke dyttes ut fordi et dårligere spill til Android eller Windows Phone skal være med.

 

Jeg skulle veldig gjerne hatt en liste som var mye mer blandet, og som hadde masse gode spill til både iOS, Android og Windows Phone. Til syvende og sist så er dette de ti mobilspillene jeg har spilte forrige måned som jeg mener fortjener en plass på listen.

 

Og når det gjelder Out There så oppdaget jeg ikke det spillet før for et par dager siden. Av det jeg har sett så langt så mistenker jeg at det havner på neste måneds liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen ønsker seg et spill på Android anbefaler jeg Need For Speed: Most Wanted. Det er absolutt verdt pengene, og hvis du har Galaxy S4 eller nyere (muligens eldre og) så får du lastet det ned gratis via Samsung apps! Skjønner ikke at spillet ikke er med på listen

Lenke til kommentar

@Artikkelforfatter og Tek.no redaksjonen - Hvorfor ikke sette en grense på at man minst skal ha f.eks 5(eller sett annet nummer) spill til hver av O'sene (ios, android og windows phone). Så om ett spill er tilgjengelig for alle de OS, så har man ett spill til hver av dem. Om ett spill er til ios og android, så finner man da ett windows phone spill ved siden av. Om det er unikt for f.eks ios, så må man finne for de andre os'ene også.

 

Ved å ha en litt mer jevnere fordeling så dekker man ett større publikum og artikkelen blir ikke "kan redaksjonen være kjøpt og betalt, eller er de fanboys....." ;)

Lenke til kommentar

Problemet er, som sagt tidligere i tråden, at det er mange flere spill til iOS av høy kvalitet enn det er til Android. Å innføre en kvote vil dermed føre til at mange spill av høy kvalitet til iOS blir droppet til fordel for dårlige spill til Android. Ingen tjener på det.

 

Forutsatt at alle hadde eid en iPhone, så kanskje. Men det du skriver er uvesentlig all den tid at det faktisk er mange lesere som ikke har iOS enheter.

 

Selv WP har spill som ikke nevnes, men som er bedre enn de som kommer med på denne listen. WP har faktisk ganske så mange spill av god kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...