Gå til innhold

Test: Apper til Android og iOS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Syns simpsons tapped out er det beste mobilspillet, anbefaler det til barn og voksne og spesielt dem som har et godt forhold til simpsons:) om dere liker freemium spill så kanskje prøve ice age village vist dere liker is tid

Lenke til kommentar

Syns simpsons tapped out er det beste mobilspillet, anbefaler det til barn og voksne og spesielt dem som har et godt forhold til simpsons:) om dere liker freemium spill så kanskje prøve ice age village vist dere liker is tid

 

Trodde fleinsoppsesongen var over nå? Digger Simpsons, men Tapped Out er ikke et spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Trodde fleinsoppsesongen var over nå? Digger Simpsons, men Tapped Out er ikke et spill.

Jeg brruker ikke fleinsopp og tappet out er et spill, mye bedre enn de fleste mobil spill der ute...

Lenke til kommentar

 

Fatter ikke hva dere ser i sånne spill, det handler jo ikke om utfordringer, bare en forretningsmodell som handler om å vente eller å betale for å slippe å vente.

Først og fremst så er jeg ingen stor fan av de fleste slike spill.

For det andre så er et spill et spill uansett hva det går ut på.

 

Mener nå spill hadde vært kjedelige hvis alle hadde vært like.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Fatter ikke hva dere ser i sånne spill, det handler jo ikke om utfordringer, bare en forretningsmodell som handler om å vente eller å betale for å slippe å vente.

Man blir hekta, slik som jeg er:) også så er det simpsons noe som fleste av oss har vokst opp til

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...