Gå til innhold

Priims get shredded or die mirin logg


Anbefalte innlegg

Det var vel kanskje på tide at jeg fikk meg en treningslogg også, siden jeg tidligere har unnskyldt meg med at det blir for tidkrevende ser jeg at jeg bruker jo en time eller to på dette forumet hver dag alikavell, mye av den tiden er også i denne seksjonen, så why not.

 

Litt om min form,

Jeg påtross av et ikke alt for langt liv vært en ganske aktiv herremann, jobbet på havet frem til jeg var 17 da jeg reiste i Forsvaret og deltok der i flere internasjonale operasjoner. På dette tidspunktet var jeg ganske stor og slem, sterk men tynn i vertfall. Etter en tid (4.5 år) i forsvaret fikk jeg en skade som gjor at det var umulig for meg å tjenestegjøre der jeg gjor, jeg skadet skulderen min ganske stygt og valgte derfor å si opp forann å gå i kovensjonelle avdelinger.

 

Så etter en periode i offshore følte jeg det var på tide og slå seg til ro, så da fikk gutten seg kontor jobb og har hatt flere siden den tid, har idag en ganske respektabel stilling i ett av di største konsernene i Europa.

 

Så med andre ord, ja eg sitter mye på ræva, ja eg røyker og ja eg drikker mye kaffi.

 

Jeg er også investor i noen selskaper og har generelt mye å gjør på.

 

Så derfor frir jeg til Stronglifts 5x5, det beste og mest gjennomtenkte treningsprogrammet etter min mening.

 

Jeg har moderert det litt, for å passe mer til meg og mitt bruk men kommer til å fokusere på og logge baseløftene.

 

Fysiologisk informasjon:

Høyde: 183 cm

Vekt: 90kg

BF%: Har ikke målt på gud veit kor lenge. Er ikke veldig mye

 

1RM:

Markløft 200kg

Benkpress: 110 kg

Knebøy: 120 kg (Blir hemmet i knebøy pågrunn av skulderen)

Dette er løfta løft og ikke kalkulerte. Jeg bryr meg lite om roing og overhead siden jeg anser dette som mer treningsøvelser enn noe jeg fokuserer 1rm i.

 

Ser at jeg glemte mine kjære målsetninger.

 

Dette er di målene jeg har satt meg for 1 juli 2014.

 

Kropsvekt 95kg

Fettprosent 12%

 

1RM løftene

 

Benkpress: 150 kg

Markløft: 250 kg - 3 Februar 2014

Knebøy: 150kg Februar 2014

 

5x5

Benkpress: 130kg

Markløft 230

Knebøy: 130 Februar 2014

 

What more can i say, stay tuned. Bilder legger jeg muligens med etterhvert.

 

Og ja, jeg skal bli shredded as fuark.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ja, for all del, var ikke det jeg mente :)

Oppfattet det ikke slik heller dog, var mer for min egen del :-)

Jeg liker hårete mål, og jeg misliker det å ikke nå dem såpass mye at til og med min omgangskrets har interesser av at jeg når dem. Vi får se hvordan marken blir, skal ta ett nytt maks løft om 3 uker, tenkte å prøve 210x2

Lenke til kommentar

Ting ble forskyvd en dag frem, lite begeistret men sånn er det bare.

 

OH-Press 50kg: 5-5-5-5-1-0.32- downsgreier - der var det stopp gitt Deloadet til 48.5 og fullførte naturligvis.

Markløft 140kg: 5-5-5-5-5

Markløft 130kg 10-5-10-5-10

Markløft 100kg 5x10

Bøy: 70kg 5x5

 

 

Litt ør i ryggen etter all marken, føler at jeg må gå over i ett annent system for å få noe utav den.

Liker ikke 1x5 men kan ikke fortsette med 5x5 i ukesvis heller.

Lenke til kommentar

Katastrofe økt er over, var skakk, umotivert og i dårlig humør..

 

Benkpress 95kg 1x4 der var det stopp

90kg1x3 der var det stopp

85kg........ 5x5

Bøy: 5x5 70

Roing: 5x5 70kg

 

Avsluttet med 1x10 100kg bøy for å gå hjem med hevethode, noe som for denne perioden er en ganske formidabel ny rekord.. Woohoo, snakkes på bar.

Lenke til kommentar

En uke med litt ufrivillig frafall på treningen er endelig over, har ikke trent siden Lørdag pga 1 begravelse og 1 dødsfall .. sånt skjer!

 

Benkpress 90kg: 5-5-4-5-3 Merkelige greier, var helt pumpa på tredjesettet, supermann på fjerde og død hval på siste, faila på fjerde reppen.

Roing: 5x5 70 kg, deiligt

Bøy: 5x5 90 kg

Prøvde også frontbøy for første gang, litt merkelig men 5x5 60kg og skuldra hadde ikke så mye verk at det ikke var til å holde ut! Så kan være jeg tar det litt oftere.

 

Etter omstendighetene en bra økt og jeg legger meg som en glad gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...