Gå til innhold

Priims get shredded or die mirin logg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter ei helg med brutal fyll og blir timeplanen litt forskyvd når det kommer til trening, men for å lufte hodet litt i går tok jeg meg en klatretur i smådårlig vær for å forberede meg til neste sommer, så litt buldring ble det, en vanvittig gainskiller men kjenner at kroppen likte det, støl og fæl, vart opp og ned noen ganger.

 

Uansett vekten viste 92.7 idag tidlig, dårlig mat og mye Captein Morgan har gjort at hodet føler mer for å ligge på sofaen enn fysisk aktivitet, men skal starte stor innrykket mot juleformern nå, har også bare 2 uker igjen av Stronglift sekvensen min så lurer faktisk på å gå over til 5/3/1 for å bryte det opp litt.

 

Men har ikke helt bestemt meg enda, uansett, deilig at vekten har stabilisert seg på over 90kg, litt småflesk her og der ser ut som det forsvinner i det store intet og har også bestemt meg for å slutte og røyke nå når di siste 2 kartongene mine er tomme. Så får vi se hvordan det påvirker formen!

 

Har også bestemt meg for å roe ned litt på markløften, har ppd 225 som maksløft og er egentlig veldig godt fornøgd med det kjenner jeg, begynner og bli usannsynlig tungt og jeg er redd for overbelastningen med tanke på at jeg har såpass mye hemninger i bøy og benk. Tenker at jeg skal komme meg oppå 110kg i bøy før jul som treningsvekt men skulderen trenger mye tid på å venne seg til det og kjenner at den blir bedre og bedre, dette vil også hjelpe progresjonen i markløft.

 

Men igjen, når du står på studioet og kjenner pumpen, så er det vanskelig å ikke ha lyst å løfte mer, så her har jeg en utfordring i selvkontroll.

 

Har også lagt til power cleans og frontbøy som supplederings-øvelser, håper disse gir mer utbytte, selv om jeg har en teknisk lang vei å gå i begge øvelsene begynner jeg i det små, er veldig usikker på utførelsen men skal få mine mer erfarne makkere til å stake meg litt i ræven dersom jeg gjør det galt.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...