Gå til innhold

Priims get shredded or die mirin logg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom å kjørte en liten økt i dag, egentligi kke planlangt men rakk ikke en i går.

 

Så... lets get down to business

 

Markløft: 170kg 1x5 200kg 1x3 230 kg 1x1 240kg 1x1 ny pers - Var i grunn alt for mye.

Bøy: 110kg 5x5

Roing: 70kg 5x5 80kg 5x5 100kg 5x1 - gikk i mellom med ett beist så kunne liksom ikke backe down etter markløften. Men er ikke mye futt igjen nå, fullstendig utladet. Deilig økt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på senteret idag og møtte en god venn av meg. Som er av den typen det er litt flaut og løfte ilag med av den simple grunn at han er helt motbydelig sterk. Uansett så lurte han på hva som var planen og det hele endte med at han utfordret meg til å gå fra 5x5 med de vektene som skulle løftes og ned til 3x3 der alt skulle over 100 kg før eg tenkte meg om så svarte eg ja.

 

Glemte at det var roing innkludert i dagens galskap. Endte vertfall slik

 

Benkpress: 3x3 107.5 kg - Gikk ganske greit

Knebøy 3x3 125kg - Kjente at det var litt mer for bein og skuldrer enn det dem var vandt til, men gikk greit.

Roing: 3x3 110kg - snakkes

Lenke til kommentar

Var på senteret idag og møtte en god venn av meg. Som er av den typen det er litt flaut og løfte ilag med av den simple grunn at han er helt motbydelig sterk. Uansett så lurte han på hva som var planen og det hele endte med at han utfordret meg til å gå fra 5x5 med de vektene som skulle løftes og ned til 3x3 der alt skulle over 100 kg før eg tenkte meg om så svarte eg ja.

 

Glemte at det var roing innkludert i dagens galskap. Endte vertfall slik

 

Benkpress: 3x3 107.5 kg - Gikk ganske greit

Knebøy 3x3 125kg - Kjente at det var litt mer for bein og skuldrer enn det dem var vandt til, men gikk greit.

Roing: 3x3 110kg - snakkes

Ser for meg at 110 i rows måtte kjempes opp :wee: Ganske gode løft da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vært litt sånn av og på med treningen i det siste, får ikke helt kommet i gang pga mye annet som foregår.

 

Hadde en økt i helgen jeg glemte å logge. men den var ikke noe som hører hjemme noen plass heller.

 

Dagens:

Benkpress: 3x3 112.5 5x3 95

Roing: 3x3 105kg 5x3 90

Bøy: 5x3 110 3x1 120 3x1 140 2x1 150. Ny pers det :-)

Lenke til kommentar

Markløft: 1/4 tonn 1x1

Press: 5x5 55kg

Bøy: 100kg 3x3

 

Endelig 250 kg i Markløft, satt langt inne, teknikken var nok elendig. Men pytt pytt, mannemann!

 

Skal prøve en liten formtest igjennom uken der målene er som følger:

 

130kg i benkpress

150kg i knebøy

 

Noe som da vil føre meg på en total på 530kg, noe jeg syns er godkjent :-)

Endret av Priim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å mann. Gratulerer så mye.

 

Takk for det, men tror det blir stopp med markløften der. Vertfall inntil videre.. Det er såpass høyt oppunder smerteterskelen for hva jeg kjenner at jeg tåler at inntil jeg begynner å nærme meg noe respektable løft i de andre baseøvelsene så lar jeg det bare ligge.

 

Men god følelse, en stund etter løftet, akkurat der og da var det ikke så kult :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...