Gå til innhold

Slik er Grand Theft Auto V-kartet (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene.

 

Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen.

 

Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv.

 

Dette blir mitt første og siste spill i 2013.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene.

 

Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen.

 

Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv.

 

Dette blir mitt første og siste spill i 2013.

 

Er du meg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene.

 

Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen.

 

Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv.

 

Dette blir mitt første og siste spill i 2013.

 

Er du meg?

Hadde vært gøy!

Hei på meg :)

 

Strangers passing in the street

By chance two seperate glances meet

And I am you and what I see is me

Lenke til kommentar

 

Og enda skal det være god plass til GTA IV kartet og RDR kartet innenfor. Helt sykt :eek: Begynner å lure på om jeg skal vente med innkjøp av nye konsoller til 2014 :green:

https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/616/4648/original.jpg

 

Det er ganske forbløffende ja.

 

Tror jeg skal prøve å se hvor lang tid det tar å GÅ fra nord til sør på kartet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noe jeg henger meg litt oppi er hvorfor vi bare ser en liten del av målestokken nede til venstre på kartet. Kanskje kartet er ufullstendig i artikkelen. En annen ting som jeg må påpeke, og det er at det er meningsløst å sammenligne kartet fra GTA: SA, GTA IV, og Red Dead Redemption med GTA V fordi kartene kan ha ulike zoom og målestokk.

 

For at sammenlikningen skal bli korrekt da må alle kartene ha samme målestokk, det vil si at for eksempel 1 cm på alle kart skal tilsvare nøyaktig samme avstand i spillet, for eksempel 200m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...