Gå til innhold

Her er Logitechs nye og trådløse høyttalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådløs? Hva er den ledninga på bildet til da?

 

Nydelig design, ligner på kjøletårn til atomkraftverk. Jeg mener det. Det er en pen form. Men de glir ikke inn blant tynne bærbare PCer akkurat. Skulle de gjort det måtte de valgt en flatere konstruksjon. F.eks elektrostathøyttalere.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv.

 

De er nok designet for de som bruker ting med tanke på utseende :)

 

Se: Macbook

Lenke til kommentar
Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv.
De er nok designet for de som bruker ting med tanke på utseende :)Se: Macbook

 

Mange dritlekre ultrabooks ute og går for tiden, og de trekker nok mange kunder på design.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådløs? Hva er den ledninga på bildet til da?

 

Nydelig design, ligner på kjøletårn til atomkraftverk. Jeg mener det. Det er en pen form. Men de glir ikke inn blant tynne bærbare PCer akkurat. Skulle de gjort det måtte de valgt en flatere konstruksjon. F.eks elektrostathøyttalere.

 

Det er 2 problemer med elektrostathøyttalerene slik du tenker. Panelet vil bli for stort for de som ønsker høyttalere for PC, samt at det vil kreve en subwoofer for å holde de på en levelig størrelse.

 

De trengs nok ikke være like store som stue versjonene, da PC høyttalerene heller kan være nærfelts høyttalere, men fortsatt trenger de å være mye større enn tradisjonelle høyttalere for dette formålet.

 

Styggeste høytalerne jeg har sett.

 

Da har du enten sett veldig få høyttalere, eller har spesiell smak :D

Lenke til kommentar

Synes de var fine og de virker bare dels trådløst. ikke batteridrift. det blir ikke trådløst bare fordi ledingen går til veggen i stedet for til pc.

 

når det er sagt er de trådløse til pc uavhengig om du har bluetooth eller ikke.

 

å si at de sikkert låter dårlig fordi de ser slik ut er vel kanskje litt meningsløst!? Jeg har hørt mye fra logitech og det pleier å være ganske brukbare ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...