Gå til innhold

Slik er Playstation 4 i bruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var utrolig hvor animert Sarah var på profilbildet da.

Men uansett.. tror nok simplicity-looken på UIen er vesentlig bedre enn den som er på PS3 for øyeblikket, men synes selv den så litt ekkel ut.

Men er ikke tvil om at den kommer til å være appelerende for den yngre garde.

Lenke til kommentar

Utifra kommentarene her å dømme, fremstår de fleste som de hardeste Xbox "fanboyene".

 

Jeg syns det så stilig og moderne ut. Skal ha både PS4 og One, så orker ikke av prinsipp å være negativ.

 

Forandring fryder, disse folkene hadde blitt misfornøyd uansett hva de hadde vist. Er samme med "fandroids" når Apple lanserer noe nytt. De skal på død og liv være negativ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utifra kommentarene her å dømme, fremstår de fleste som de hardeste Xbox "fanboyene".Jeg syns det så stilig og moderne ut. Skal ha både PS4 og One, så orker ikke av prinsipp å være negativ.Forandring fryder, disse folkene hadde blitt misfornøyd uansett hva de hadde vist. Er samme med "fandroids" når Apple lanserer noe nytt. De skal på død og liv være negativ.

 

Må si meg enig her. Sjølv synest eg kanskje UIet kan komme til å se litt rotete ut, men antagelig er det ikkje det. Det er tross alt folk som sitter og studerer ting som dette daglig som tenker ut dette designet over fleire år.

 

Ser ut som om mange her har alt for lite kunnskap om reklamer generelt og ferdigstilde holdningar til UIet. Ein skal ikkje skue hunden på håra, ei skogen for berre trea.

Lenke til kommentar

Må si at jeg likte både filmen og UIet jeg, på tross av at mange ser ut til å mislike begge deler. Filmen var casual og lite stivpyntet, nesten koselig/trivelig. Fikk faktisk godstemning av den, klokken halv to, natt til en fredag. Og det er slikt et avslappet forhold jeg ser frem til å få med min PS4 når den kommer. Alt for mange reklamevideoer virker for stivpyntet for min del.

 

For øvrig kunne jeg igrunn tenkt meg at Sony fikk integrert Facebook på en dempet men tilfredsstillende måte, en mulighet som jeg kan aktivere via innstillinger i etterkant. Ikke som default, såklart.. Så hadde jeg sluppet å bruke mobilen, ipoden, nettbrettet eller pcen til den slags sosialt tidsfordriv.

 

Relativt enig med Jurge92, men MS kommer nok ikke til å få pengene mine denne generasjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...