Gå til innhold

Spore møter Minecraft i nytt kreativt spill (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette overrasket meg utrolig mye. Først så det ut som ett helt ok spill, og så så man alt man kunne lage! FETT! Grisekult, noe så ut som Fable, noe annet så ut som Limbo, man kunne lage egne ting. LittleBigPlanet, ta deg en bolle

 

Hele innlegget ditt var bra og er enig i alt, men helt til det kommer noe negativt, hvorfor gjør alle slikt? Bare ute for å trolle, jaja så hyggeligt da.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele innlegget ditt var bra og er enig i alt, men helt til det kommer noe negativt, hvorfor gjør alle slikt? Bare ute for å trolle, jaja så hyggeligt da.

 

Nei, jeg er ikke ute for å trolle. Jeg satt dette spillet opp mot LBP, som er ett drittfett spill! Men sammenlignet med hva dette ser ut til å bli så kan de spise boller :)

 

Samme som etter min mening, CoD kan ta seg en bolle etter å ha sett BF4 og skyskrapere og OMGWTFAWSOME. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...