Gå til innhold

Skjer med damer på 30+ ?


Anbefalte innlegg

Nesten hver gang jeg er ute er det enten meg eller en kamerat som blir tafsa på og "flørta" med av damer på 30 +, De jeg går ut med ofte er på en alder av 20-23 år.

 

Flere som har lagt merke til at det blir flere og flere "cougars" nå for tiden ?

 

Her snakker vi altså alenemødre og damer i 30`åra som drar ut og prøver og få med seg 20-25 åringer hjem. Er vi virkelig så mye "sprekere" en jevnaldrene for dem ? Eller er det bare en utbredt greie de damene i den aldern liker ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, "cougars" faktisk. :p Tror 30 årene ikke akkurat nærmer seg den benevnelsen engang men ... ;)

 

Umodne damer, eller damer som liker å ha et mindre komplisert forhold, som yngre menn gjerne kan by på. Er nok mer særiøst når man kommer i 30-årene vil jeg tro.

At det har med sprekheten sliter jeg litt med å tro.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, "cougars" faktisk. :p Tror 30 årene ikke akkurat nærmer seg den benevnelsen engang men ... ;)

 

Umodne damer, eller damer som liker å ha et mindre komplisert forhold, som yngre menn gjerne kan by på. Er nok mer særiøst når man kommer i 30-årene vil jeg tro.

At det har med sprekheten sliter jeg litt med å tro.

 

Jeg er veldig uerfaren når det kommer til dette men er ikke så lenge siden jeg slo over på 20`åra, Men de lørdagene jeg har vært ute har det stort sett alltid hvert en eller annen dame på 30+ som tafser,skal danse,begynner og prate eller bare flørter.

 

Vet ikke om det har noe og gjøre med den biologiske "klokka" og gjøre.

 

Vet ikke om det går ann og dra in en "faktaoplysning" i denne sammnheng siden damer er ofte mest seksuelt aktive/mest lyst på noerundt året de fyller 30+- og gutter er mest seksuelt aktive/mest lyst på noe rundt 20 åra.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har noe og gjøre med den biologiske "klokka" og gjøre.

 

Vet ikke om det går ann og dra in en "faktaoplysning" i denne sammnheng siden damer er ofte mest seksuelt aktive/mest lyst på noerundt året de fyller 30+- og gutter er mest seksuelt aktive/mest lyst på noe rundt 20 åra.

Hadde det vært den "biologiske klokka", som tikket, ville du sannsynelig ikke vært interessant, som en potensiell samboer/ektefelle. Det er nok søken etter sex og et forhold de lett kan styre.

 

Din faktaopplysning, er vel ikke helt riktig! Damer/jenter uten barn, som har regelmessig sex (fra tenårene), er nok ikke mer seksuelt aktive, når de er i 30 årene. Da dabber de også av. :)

 

Men har de barn, er det normalt at de har en "hvileperiode" (med mindre sexlyst), inntill barna blir 6 - 8 år. Og så, kommer de! Og da har ofte mange menn dabbet av. Dette er mer normalt, når damer med unger kommer i alderen rundt +/- 40, avhengig av når de fikk barna. Og ikke i begynnelsen av 30 åra.

Lenke til kommentar

Hun vil frem til at hun er snart 30 år gammel selv, og innimellom når hun skriver så sniker det seg inn en del gramatiske feil som for noen (geco?) kan være vanskelig å få forstå. Hun har tidligere bedt om litt forståelse for dette problemet, da hun ikke er norsk og faktisk bor i kina.

Endret av johanf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun vil frem til at hun er snart 30 år gammel selv, og innimellom når hun skriver så sniker det seg inn en del gramatiske feil som for noen (geco?) kan være vanskelig å få forstå. Hun har tidligere bedt om litt forståelse for dette problemet, da hun ikke er norsk og faktisk bor i kina.

Undret på hva hun mente med sin kommentar. Hva hun har skrevet i andre tråder, vet ikke jeg. Jeg forholder meg til denne tråden!

 

Angående min norsk. Kanskje du ikke skulle "kaste stin i glasshus". Tror du får passe på din egen norsk. Den er også av ufullstendige sammensatte setninger, mangel av punktum, feil bruk av komma (bl.a. så skal det ikke være komma forran OG) og mye mer.

 

Normalt så kommenterer jeg ikke gramatikk, eller norsk kunskapene til andre på slike portaler. Forutsetter da, at jeg forstår hva som menes med ord og setninger.

Lenke til kommentar

Dette er da helt vanlig. Det er flere unge menn som er single uten barn etc, samt at de vet at de er ikke vanskelige å be. Ser ikke helt hvorfor det er verdt å lage en tråd om dette. Hva blir det neste? At menn rundt tredve spanderer drikke på jenter i tyveårene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...