Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyst på denne selv. Skulle egentlig kjøpe Xperia Z, men når jeg sammenlignet skjermen til S3, Nexus 4 og Xperia Z fant jeg fort ut at skjermen lå laaangt etter, ble rett og slett skuffet over den.(Farger, kontrast, detaljer, skarphet) Hjalp ikke å skru av/på bravia heller. Sort i filmen ble mer magenta.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

urk... Da har Dustin Home endret beregnet leveranse til 12.06.2013 :hm:

Da har jeg også bestilt denne fra Dustin.

Merkelig at denne ikke får mer oppmerksomhet.

 

Dette er i mine øyne den ultimate telefonen for øyeblikket.

+Byggekvalitet på linje med HTC One (aliminium)

+Kamera på linje med Galaxy S4/Xperia Z (13mpx f2/0.)

+Lynkjapp Snappdragon

+Full HD IPS skjerm

+Nesten Vanilla Android (minimalt med lag)

+Bred 4G støtte

 

Slik jeg ser det har samtlige konkurrerende toppmodeller store svakheter.

 

Det finnes knapt lagring igjen på SGS4 pga bloatware, byggekvaliteten er elendig (lekt med 3 forskjellige utstillingsmodeller og disse knirker!!!).

Opprinnelig har jeg hatt samtlige Galaxy S modellene, men S4 tar denne gangen et altfor lite og forsiktig steg i riktig retning.

HTC er jeg livredd for pga erfaringer og Sense er i mitt hodet det verste som noen gang er lagt utenpå Android. Dessuten mener jeg man burde ha min 8mpx om man skal kunne bruke PS og få til ordentlig flotte bilder.

 

Utifra spesifikasjoner og tester er min konklusjon: Padfone Infinity har alt konkurrerende modeller har, men OGSÅ ingen av de opplagte svakhetene. I tillegg kommer geekfaktoren og det faktum at du kan kombinere batterilevetid og brukervennlighet med kombinert nettbrett. Jeg har nå ASUS Transformer Infinity. Med unntak av RAM issue har denne vært strålende. Flott skjerm og MASSE og RASKE oppdateringer.

 

Synes Padfone Infinity fortjener mer oppmerksomhet i toppsjiktet!

Lenke til kommentar

Identifiserer enheten seg som tablet når mobilen er koblet i nettbrettet, slik at man får lastet ned tablet-versjonen av appene i Play? Og motsatt når mobilen brukes "stand alone"?

Dette er tydeligvis en utviklingsgreie som Asus jobber med. Hittil har jeg iallefall sett at det finnes en egen appside i gridmenyen kun for tablet apps. Det ble også nevnt i en test av bl.a Google Play, Chrome, Google Apps med mer var tilpasset.

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt denne fra Dustin. Merkelig at denne ikke får mer oppmerksomhet. Dette er i mine øyne den ultimate telefonen for øyeblikket. +Byggekvalitet på linje med HTC One (aliminium) +Kamera på linje med Galaxy S4/Xperia Z (13mpx f2/0.) +Lynkjapp Snappdragon +Full HD IPS skjerm +Nesten Vanilla Android (minimalt med lag) +Bred 4G støtte Slik jeg ser det har samtlige konkurrerende toppmodeller store svakheter. Det finnes knapt lagring igjen på SGS4 pga bloatware, byggekvaliteten er elendig (lekt med 3 forskjellige utstillingsmodeller og disse knirker!!!). Opprinnelig har jeg hatt samtlige Galaxy S modellene, men S4 tar denne gangen et altfor lite og forsiktig steg i riktig retning. HTC er jeg livredd for pga erfaringer og Sense er i mitt hodet det verste som noen gang er lagt utenpå Android. Dessuten mener jeg man burde ha min 8mpx om man skal kunne bruke PS og få til ordentlig flotte bilder. Utifra spesifikasjoner og tester er min konklusjon: Padfone Infinity har alt konkurrerende modeller har, men OGSÅ ingen av de opplagte svakhetene. I tillegg kommer geekfaktoren og det faktum at du kan kombinere batterilevetid og brukervennlighet med kombinert nettbrett. Jeg har nå ASUS Transformer Infinity. Med unntak av RAM issue har denne vært strålende. Flott skjerm og MASSE og RASKE oppdateringer. Synes Padfone Infinity fortjener mer oppmerksomhet i toppsjiktet!

 

Eneste den mangler i mine øyne er støtte for minnekort. Ellers så er jeg enig i at Padfone Infinity fortjener mere oppmerksomhet en det den har fått. Syns i grunn det er litt rart at Asus er så anonym med tanke på markedsføring av denne enheten.

 

Har du bestillt 32gb eller 64gb versjonen?

Lenke til kommentar

Min eneste bekymring er minne på ASUS produkter. Min transformer Infinity har hatt problemer med hengende programmer og FC. På diverse forum hevder de dette skyldes treg RAM. Såvidt jeg har skjønt har Padfone Infinity DDR2 (samme har HTC One).

På reviews ser dette ikke ut til å være et problem, men jeg tør ikke være sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...