Gå til innhold

Hvorfor stemmer du ikke / hva skal til for å få deg til å stemme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Folk har andre preferanser enn meg.

2. Folk er også kunnskapsløse

3. Og dumme.

4. Og egoistiske.

 

Det er ikke håp. Alt er bare samme sosialdemokratiske dritten. Bestemora mi, Oldefaren din og 10 tusen andre inntørka tullinger skal bestemme sekvensielt om du skal tvinges til å tørke ræva deres, piskes til millitæret, nektes tyggis, må studere til mastergrad for å jobbe i kebabsjappe, osv.

 

Samfunnet er fucka, og det kan ikke repareres.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

1. Folk har andre preferanser enn meg.

2. Folk er også kunnskapsløse

3. Og dumme.

4. Og egoistiske.

 

Det er ikke håp. Alt er bare samme sosialdemokratiske dritten. Bestemora mi, Oldefaren din og 10 tusen andre inntørka tullinger skal bestemme sekvensielt om du skal tvinges til å tørke ræva deres, piskes til millitæret, nektes tyggis, må studere til mastergrad for å jobbe i kebabsjappe, osv.

 

Samfunnet er fucka, og det kan ikke repareres.

 

Så da burde du stemme på et parti som tydeligvis er veldig opplyste, smarte, ikke tar mastergrad, om ikke tar del i verken bestemora di eller oldefaren til TS, dem må også ha under 10.000 stemmer og ønsker å avvikle militæret, fri flyt av tyggis og flere kebabsjapper for å senke attraktiviteten i det arbeidsmarkedet.

Endret av Priim
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg stemmer sosialdemokratisk, på det norske arbeiderpartiet. Ser ingen grunn til å stemme annerledes.

 

På nyhetene i det dette skrives:

 

Høyres økonomiske politikk vil føre drastiske kutt i de offentlige utgifter. Fjorårets budsjett ville ført til kutt på 45 milliarder kroner. Da er alternativet å trekke på oljefondet.

 

Høyre benekter det selvsagt.

 

Arbeiderpartiet har oppfylt det viktigste løftet, om å sørge for at vi har Europas laveste ledighet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Jeg stemmer sosialdemokratisk, på det norske arbeiderpartiet. Ser ingen grunn til å stemme annerledes.

 

 

 

Arbeiderpartiet har oppfylt det viktigste løftet, om å sørge for at vi har Europas laveste ledighet.

AP er et formyndersk søppel parti overrasker meg ikke på noe måte at du stemmer den veien, løfte om Europas laveste ledighet har ikke noe med all olje rikdommen vi har i Norge ? halve Norge går jo på NAV..

 

Nå misliker jeg alle partiene på hver sin måte og vil ha innført direkte demokrati slik at vi folket kan bestemme mer..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

AP er et formyndersk søppel parti overrasker meg ikke på noe måte at du stemmer den veien, løfte om Europas laveste ledighet har ikke noe med all olje rikdommen vi har i Norge ?

 

Fantastisk nivå må jeg si. Ha en fin vår og sommer. Jeg kommer vel ikke til å bruke flere tastetrykk på deg.

Lenke til kommentar

Fantastisk nivå må jeg si. Ha en fin vår og sommer. Jeg kommer vel ikke til å bruke flere tastetrykk på deg.

Utifra tilbakemeldinger på dette forumet som inneholder en stor andel oppgående mennesker med høy utdanning vil jeg si jeg holder et greit nivå på mine innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

At da kan du vel ikke klage på det resultatet valget gir og den politikken som blir ført de neste fire årene. Personlig mener jeg at det aldri har vært viktigere å stemme etter krigen i Norge. Tenk om din stemme ble avgjørende i dette veivalget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...