Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jenter like kåte som gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi er like ofte kåte som gutter er, av og til enda kåtere også.

 

Grunnen til hvorfor noen jenter synes det er ''æsj'' er gjerne på grunn av hva vi lærer når vi vokser opp. Jenter skal være ''a lady'', og ikke være kåt på samme måte som menn. Dette betyr ikke nødvendigvis at de som faktisker sier det er ''æsj'' ikke blir like kåte som andre gutter, bare at de har lært at de ikke skal egentlig være det. Vet om flere tilfeller hvor ''dydige'' jenter som sier ''æsj'' når det er en harmløs sexscene på tv'en faktisk har hatt mange sexpartnere og nyter sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, men jenter tenner ikke like mye på det visuelle

 

Haha.. å joda, vi tenner på det visuelle. Noe veldig også. Det er vel lite som gjør en like kåt som en pulserende penis som står akkurat på grunn av deg. (Dette gjelder meg da, og garantert mange andre kvinner.. noen syns at peniser ikke er noe attraktiv i seg selv, og det vil jeg ikke si at det er heller, men come on, en fitte i seg selv er lite tiltrekkende også, derimot hvis den er hoven, våt og lengter etter deg så er det plutselig en helt annen ting.. :p )

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha.. Nei, altså, det er like forskjellig fra jente til jente som fra gutt til gutt. Det er ikke alle gutter som har pc'en full av vaginaer heller. Du vil garantert finne like mange menn som tenner mer på følelser og romanse som like mange som tenner på en fitte.

 

Ja.. noen av oss har faktisk bilder av peniser på pc'en, men en penis i seg selv er ikke det eneste som er tiltrekkende, som en fitte i seg selv ikke er det heller. Det er jo hele pakken, pupper, lepper, kropp generelt, osv.

Lenke til kommentar

Han driver og lurker rundt på Kvinneguiden ;)

Eller så har han rett og slett et par kvinnelige venner.

 

Mine jentevenner har åpnet seg veldig mye mer for meg enn kjærester når det kommer til å snakke om kåthet, sex, onani og så videre. Og for å svare trådstarter: Selv om det er forskjell fra person til person, så ja, gjennomsnittelig sett er jenter like kåte som gutter... minst :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...