Gå til innhold

Gir bort Jedi Knight-kode i avskjedsgave (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mange gode minner fra multiplayer delen av JK2 v1.2(upatchet) Alle brukte bugs og exploits i kamp og vi utviket mange fete moves pga disse.

 

Dette husker jeg faktisk, gamle Jedi Knight ja og ikke Academy osv. Da man brukte .cog filer for å modifisere spillet. Spillet var totalt åpent online så alt kunne gjøre om. Gjøre sommer til vinter, forandre fysikken, stoppe kuler i luften, skyte ildkuler utav nevene, fly og teleportere. Seriøst alt var mulig.

 

Husker det var en evig battle mellom hackerne og admins, superkrefter vs superkrefter. Dette må være 15år siden eller noe. Satt ihvertfall med 56k modem og fikk fete telefonregninger pga jedi knight.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Har mange gode minner fra multiplayer delen av JK2 v1.2(upatchet) Alle brukte bugs og exploits i kamp og vi utviket mange fete moves pga disse.
Skulle ikke sagt det bedre selv! v1.02 4 life.Sjekk ut denne videoen :love:

 

Var den videoen av deg? Må være etter min tid i spillet, men jeg kjente igjen noen av navna. Som Entor, Awt og Norse. Samt Seishi klana som jeg på en måte var med på å styre en gang.

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Var den videoen av deg? Må være etter min tid i spillet, men jeg kjente igjen noen av navna. Som Entor, Awt og Norse. Samt Seishi klana som jeg på en måte var med på å styre en gang.

 

Oi, kult. Har sett Norse spiller av og til enda :)

Ang. videoen så er den ikke av meg. Jeg spiller sjelden FFA.. Går for det meste i CTF

Lenke til kommentar

Gøy å få vite at noen av gamle gutta fortsatt spiller. Selv gav jeg opp for leeeenge siden. Begynte å spille før folk fant ut at det gikk an å lage scripts å keybinde og likte helst å spille uten. Ble fort utklasset pga det selv om jeg var dugelig god. Jeg var med en gjeng som het new World order [nWo] . Skal prøve å følge med om noen klarer å gjøre noe bra med spillet nå etter at kildekoden er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Gøy å få vite at noen av gamle gutta fortsatt spiller. Selv gav jeg opp for leeeenge siden. Begynte å spille før folk fant ut at det gikk an å lage scripts å keybinde og likte helst å spille uten. Ble fort utklasset pga det selv om jeg var dugelig god. Jeg var med en gjeng som het new World order [nWo] . Skal prøve å følge med om noen klarer å gjøre noe bra med spillet nå etter at kildekoden er tilgjengelig.

 

Hva kalte du deg i nWo? De folka i den klanen var rimelig gode.

DBS (Double Backslash) script har helt ødelagt spillet. De som bruker det, ser på seg selv som "pro" og kaller ofte folk for "noobs" når i virkeligheten er det omvendt når de selv ikke klarer å mestre DBS teknikken. Er helt latterlig.

 

Det er en fyr som har laget en mod som gjør at scripts ikke er mulig på en server.. men jeg har på følelsen at de klarer å finne en vei utenom. Tragisk at noen folk gidder å ødelegge spillopplevelsen for andre.

 

Men ja.. skal bli spennende å se om det skjer noe fremover.

Lenke til kommentar

Kalte meg selv Filth. Var en av de mindre profilerte men hadde sjefsrollen i klana en stund etter at grunnleggerne sluttet for å spille SWG. Øvde som fy for å få til alt som scripterne gjorde...det gikk greit med enkelte ting som dbs men ble lei hele spillet etter å prøve å henge med. Vi hadde jo med oss flere av de beste europeiske spillerne en god stund og koste oss med å innvadere servere og direkte terrorisere de som var der. På våre egne servere var det et meget hardt liv for alle uinnvidde som våget å logge inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...