Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har aldri hatt orgasme


Anbefalte innlegg

Da jeg var 15 ble jeg brukt av en jeg var ganske forelsket i og jeg mener selv at han har forandret mitt syn på sex. Jeg har ligget med 20 (er ikke stolt over det nei). Men det ble bare sånn, følte meg "populær" blant guttene og lå med de. Men når vi hadde sex ble jeg ikke prioritert, de skulle tømme seg så var vi ferdig.

 

Men for litt over to måneder siden møtte jeg en fyr, vi fant tonen fort. Men her er det følelser involvert, og jeg er forelsket. Etter første gang vi hadde sex spurte han meg om jeg fikk orgasme, og jeg forklarte han at jeg aldri har hatt det før.

Føler alltid at jeg må tisse og tørr derfor ikke slappe av helt. Han tar seg skikkelig av meg i senga og prøver. Men når han bare stimulerer klitorisen min så føler jeg at jeg treffer en vegg og må derfor bare stoppe han. Og når jeg stopper han, virker han ganske skuffet i og med at jeg ikke kommer.

 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Noen som har tips? Litt dumt skrevet, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det .. Anonym poster: 1656e93ed6866fc7d54c37cbcd2fca59

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For kvinner er det veldig annerledes enn med menn.

 

Aller, aller først så må du klare å komme på egenhånd. Slapp helt av, gjerne i dusjen eller lignende, og 'kos deg' med deg selv. Ta på deg selv, finn ut av hva du liker og ikke liker, og dette kan du da fortelle videre til din seksuelle partner ved en senere anledning når dere koser dere, men det er litt besides the point akkurat nå så jeg skal fortsette her..

Ta ett speil og titt på deg selv nedentil. Bli kjent med deg selv og din kropp, se at du er fantastisk lekker og utforsk deg selv med fingre og eventuelt leketøy. Fantaser deg gjerne bort til en sexy setting med en kar du syns er uimotståelig sexy, vi kvinner trenger ofte ''mental stimuli'' i tillegg til den fysiske når det gjelder å kunne få orgasme og virkelig hengi oss selv til den seksuelle akten.

Som sagt, gjør dette gjerne i dusjen, der spiller det ingen rolle om du tisser på deg eller ei, men for å berolige deg litt så er det mest sannsynlig ikke det du må når du sier at det føles som om du må tisse. Det er i de aller fleste tilfeller ett tegn på at du er i ferd med å komme.

 

Husk å slappe av, bruk gjerne avslappende duftlys, glidemiddel, leketøy og ha håndkler ved siden av i tilfelle du er virkelig redd for at du må tisse.

 

Ikke kjøp en stor dildo eller noe sånt aller først, det kan føles keitete og rart og tidvis ubehagelig (fant ut av det på den harde måten..). Jeg anbefaler denne lille vibratoren på det varmeste:

https://www.kondomeriet.no/produkt/ro80-klitorisvibrator/30399813

Har hatt mange ''gode stunder'' med den der.. ;)

Lenke til kommentar

For kvinner er det veldig annerledes enn med menn.

 

Aller, aller først så må du klare å komme på egenhånd. Slapp helt av, gjerne i dusjen eller lignende, og 'kos deg' med deg selv. Ta på deg selv, finn ut av hva du liker og ikke liker, og dette kan du da fortelle videre til din seksuelle partner ved en senere anledning når dere koser dere, men det er litt besides the point akkurat nå så jeg skal fortsette her..

Ta ett speil og titt på deg selv nedentil. Bli kjent med deg selv og din kropp, se at du er fantastisk lekker og utforsk deg selv med fingre og eventuelt leketøy. Fantaser deg gjerne bort til en sexy setting med en kar du syns er uimotståelig sexy, vi kvinner trenger ofte ''mental stimuli'' i tillegg til den fysiske når det gjelder å kunne få orgasme og virkelig hengi oss selv til den seksuelle akten.

Som sagt, gjør dette gjerne i dusjen, der spiller det ingen rolle om du tisser på deg eller ei, men for å berolige deg litt så er det mest sannsynlig ikke det du må når du sier at det føles som om du må tisse. Det er i de aller fleste tilfeller ett tegn på at du er i ferd med å komme.

 

Husk å slappe av, bruk gjerne avslappende duftlys, glidemiddel, leketøy og ha håndkler ved siden av i tilfelle du er virkelig redd for at du må tisse.

 

Ikke kjøp en stor dildo eller noe sånt aller først, det kan føles keitete og rart og tidvis ubehagelig (fant ut av det på den harde måten..). Jeg anbefaler denne lille vibratoren på det varmeste:

https://www.kondomer...brator/30399813

Har hatt mange ''gode stunder'' med den der.. ;)

 

Bra skrevet men om du ikke slapper av og du anstrenger deg får du ikke orgasme , det er hvertfall utrolig sjeldent enten du er toget eller tunellen. "Føler alltid at jeg må tisse og tørr derfor ikke slappe av helt" og da kommer det ikke til og skje så veldig mye mer heller. Men ja du burde utforske deg selv litt om du ikke har gjort det, Og mental stimuli er ikke bare hos dere heller ;)

Lenke til kommentar

Det å slappe av var noe av det første jeg skrev.. :p Det å føle at man holder på å tisse er helt normalt og er ett typisk tegn på at man kommer nærmere orgasme, man må bare slappe helt av og ''go with the flow'' og fortsette.

 

Å oppnå orgasme er noe man må jobbe litt for, men det er fult mulig med nok fysisk og psykisk stimuli + avslapning.

Lenke til kommentar

Det å slappe av var noe av det første jeg skrev.. :p Det å føle at man holder på å tisse er helt normalt og er ett typisk tegn på at man kommer nærmere orgasme, man må bare slappe helt av og ''go with the flow'' og fortsette.

 

Å oppnå orgasme er noe man må jobbe litt for, men det er fult mulig med nok fysisk og psykisk stimuli + avslapning.

 

ja det er ikke som på film... Men jeg husker den gangen jeg og fruen var begge i førstegangs situvasjonen og hun fortalte meg at første gangen jeg fikk det til og funke for hu ble hu veldig usikker på om hu måtte tisse eller hva som skjedde xD

Lenke til kommentar

Snakker du om kvinnelig ejakulasjon? Det sies at alle kvinner i teorien kan oppnå det.

 

ja det er mulig det, jeg har ikke så mye peiling på det. Tenkte bare og nevne det siden noen er det vist lettere for en for andre. Er ikke akkurat min gate dette her i og med at jeg syntes det er litt,,,,,, Merkelig ? ikke i den forstand at det finnes men i den forstand at noen elsker sånne ting osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men når han bare stimulerer klitorisen min så føler jeg at jeg treffer en vegg og må derfor bare stoppe han. Og når jeg stopper han, virker han ganske skuffet i og med at jeg ikke kommer. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Noen som har tips? Litt dumt skrevet, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det .. Anonym poster: 1656e93ed6866fc7d54c37cbcd2fca59

 

Dette er litt rart. Har du ikke hatt orgasme når du mastuberer? Det er viktig å bli kjent med egen kropp/seksualitet, vite hvordan man blir opphisset/hva man liker etc. for at en partner skal være i stand til å gi deg orgasme.

 

Og: Når du har en ny partner tar det oftest litt tid før sexen blir som man ønsker det.

Endret av Dr.Geek
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...