Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 år og fortsatt jomfru... Dette begynner å bli pinlig !


Anbefalte innlegg

Som overskriften avslører, så har jeg vandret denne kloden i 20 år uten å hatt et eneste seriøst forhold, ikke hatt sex... Jeg har ikke engang kysset ei jente. Klart dette tærer på selvtilitten når "alle" de andre har hatt seg for mange år siden.

 

Jeg blir alltid blir vennemateriale. Og har vel egentlig aldri knekt "jentekoden". Jeg er en fyr med godt utseende, og trener 6 dager i uken, så jeg håper ikke problemet er der, og innser at det kan være fremtoningen min. OG kanskje at jeg bare er 1.70 høy. Jeg er sosial, men kan nok bli bedre på den fronten. Jeg treffer jo mange jenter, så det er liksom ikke noe jeg har vurdert.

 

Ellers klarer jeg alltids å få med meg jenter på date. Jeg tør fint å spørre, og får alltid ja, men det er selve daten jeg er redd for. Klarer ikke å manne meg opp nok til det. Tankene går alltid innpå "hva hvis jeg gjør ditt, hva hvis jeg gjør datt", og det vanlige "hva om hun ikke liker meg når hun ser meg? "

 

Jeg vil vel egentlig bare vite om det er andre som har vært i samme situasjon, og hvordan det tilslutt løste seg (regner med det må skje en dag ihvertfall) :) Så er det bare å spørre om jeg skal utdype noe.

 

Ha en fin dag folkens :)Anonym poster: cd5d466ebc3bca5386a601798c268baf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær 100% ærlig med dine intensjoner. Eskaler fysisk (ta på henne). Gå alltid for kysset (ingenting negativt kommer ut av det). Snakk om sex, vær seksuell.

 

Det at du tenker "hva hvis jeg gjør ditt og datt" betyr at du prøver å kalibrere samtalen før den faktisk skjer. Det er HELT umulig å forutse hvordan en person skal reagere på det du gjør. Ta heller å si / gjør det du vil, og kalibrer ut i fra reaksjonen hennes. Du får mye bedre resultater og har en mye bedre interaksjon med jenta for begges del :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vær 100% ærlig med dine intensjoner. Eskaler fysisk (ta på henne). Gå alltid for kysset (ingenting negativt kommer ut av det). Snakk om sex, vær seksuell.

 

Det at du tenker "hva hvis jeg gjør ditt og datt" betyr at du prøver å kalibrere samtalen før den faktisk skjer. Det er HELT umulig å forutse hvordan en person skal reagere på det du gjør. Ta heller å si / gjør det du vil, og kalibrer ut i fra reaksjonen hennes. Du får mye bedre resultater og har en mye bedre interaksjon med jenta for begges del :)

 

Jeg er enig i mye av det du sier, men det å snakke om sex direkte funker dårlig etter min mening, og man bør ikke være 100% åpen om intensjonene sine heller(fra begynnelsen av). Med det mener jeg at om jenten vet at hun kan få deg for tidlig, så blir hun mindre interessert med en gang. Stikkordene er: Flørting, fysisk eskalering, stå for dine egne meninger, og ha baller nok til å ta initiativ. Jenter er stort sett den passive parten, sånn er det bare. Det meste er stort sett opp til gutten.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i mye av det du sier, men det å snakke om sex direkte funker dårlig etter min mening, og man bør ikke være 100% åpen om intensjonene sine heller(fra begynnelsen av). Med det mener jeg at om jenten vet at hun kan få deg for tidlig, så blir hun mindre interessert med en gang. Stikkordene er: Flørting, fysisk eskalering, stå for dine egne meninger, og ha baller nok til å ta initiativ. Jenter er stort sett den passive parten, sånn er det bare. Det meste er stort sett opp til gutten.

 

Jeg har aldri hatt noen problemer ved å være 100% direkte og vise intensjonen fra starten av. Men nå er det slik personligheten min er. Jeg gjør det tydelig at jeg vil ha jentene jeg snakker med, og de vet at det er mange andre jenter som vil ha meg (derfor blir det ikke noe problem med at de vet de kan få meg med en gang).

Endret av Nittutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sånn i Norge også, men hvor normalt det er i Norge er jeg litt mer usikker på.

Isolert sett er det jo ikke noe gale i ikke å ha hatt sex før man er x antall år gammel. Problemet er når det er på den måten man ser på det - "jeg må ha sex fordi alle andre har hatt det nå". Jeg føler det fort skinner gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drikker du alkohol, TS?

 

Takker for alle svar :) Selvfølgelig drikker jeg, men på grunn av trening blir det ikke så altfor mye. Er ingen sær person, får lett nye venner.

 

Jeg har ingen problemer med høyden min selv. Er mma utøver, så jeg lar meg ikke tråkke på tærne av folk som er høyere. Er mer redd for hvordan jentene reagerer på høyden min :)Anonym poster: c880bf7a9c6fdb383868518e39024179

Lenke til kommentar

Da kan du ta kontakt med Staketten.

Det er egentlig litt rart at Staketten ikke har vært innom her enda. Over en halvtime siden hun postet jo.

 

Det er ikkje alltid eg har tid til å overvake forumet, sjølv om det verkar som. :fun:

 

Mi erfaring med jomfrujenter er at dei ynskjer/insistera på å debutere med ein dei er forelska i/er i eit førehald med.

 

Haha, jeg blir jo 20 år snart og har ikke hatt sex eller kysset en gutt, så du er nok ikke alene da.. ;)

 

Så om personen som skreiv dette innlegget er jente, ikkje insistera på det same som dei allereie nemnde jomfrujentene, og attpåtil er aktiv nok på forumet til å stadfeste dette, så er det konge! :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...