Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynner å få følelser for fuckfriend


Anbefalte innlegg

Holder på med en fyr som er 10 år eldre enn meg. Jeg er 19, han er 29. Kjent han i et år nå, og vi var veldig gode venner før vi begynte å ha sex. Har møttes 5-6 ganger den siste måneden, og da har vi egentlig bare sex og så sier vi hade(må som regel skyndte oss fordi vi ikke kan bli tatt. han har dame.) Vi prates ellers mye på sms og facebook, om alt mulig rart.

 

Greia er at jeg merker jeg begynner å få litt følelser for han. Jeg har egentlig ikke hatt følelser for noen før, men jeg tenker vertfall jævlig mye på han. Smiler når jeg får meldinger, osv. Vi har egentlig ikke hatt noen prat om hva det er vi holder på med, men jeg regner med at han bare ser på oss som "friends with benefits".

 

Likevel er jeg liitt usikker. Som sagt, snakker mye på sms, og da er det sjelden seksuelt. Skjønner liksom ikke hvorfor han gidder å snakke så mye med meg hvis han ikke hadde likt meg litt. Vi har en veldig god tone, tuller mye og ses ellers ukentlig på jobb. Jeg tror begge vet at det aldri kunne funket langsiktig, han er faen meg snart 30. Men den siste tiden har jeg tenkt alt for mye på han. Merker jeg har lyst til å finne på noe med han uten å ha sex osv. Samtidig vil jeg jo ikke avslutte det vi har, som jeg er redd vil skje hvis jeg forteller han jeg begynner å få følelser... aah what to do?

 

vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter med dette innlegget, setter egentlig pris på hva som helst av kommentarer og tips.. Anonym poster: 662e0383d9b7b18c64c16b1ff3677ff9 Anonym poster: 662e0383d9b7b18c64c16b1ff3677ff9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det lurt å vikle seg noe mer inn i dette eller slutte før det blir værre ?

 

Kanskje prøve å finne noen andre som du kan lage noe mer rundt med hvis det passer seg ?

 

Kanskje enklere for deg å ta en beslutning basert på reaksjonen hans hvis du forteller om følelsene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Been there done that. Kom deg vekk, jeg var 16 og han 25 med dame, og jeg driit forelsket.... Trodde virkelig han ville ha meg... Jeg den lille shit ungen..

 

Er farlig når det begynner å bli følelser. SÅ mitt råd er å prøve å kutte han ut....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Råttent gjort mot dama hans. En ting er å være med en fyr som sier han er singel og lyver om det, noe annet er å gjøre det når du vet det sitter en dame på andre siden.

 

Min erfaring fra fortiden, i steinalderen en gang, det er bedre å avslutte det FØR du går i baret og ting blir vanskelig for DEG. Da kan du kanskje beholde han som venn, og du kommer til å føle deg mye bedre fordi du klarte å være sterk og ta et riktig valg (selv om det var vanskelig). Det er enklere å komme over han nå, enn om du fortsetter og tenker at det går "sikkert" bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har jo såklart dårlig samvittighet for at han har kjæreste. Jeg vet det er galt. De har visst ikke vært sammen så lenge, og i følge han funker det ikke så bra. Men han prater egentlig veldig lite om henne. Jeg aner ikke hvordan hun ser ut, hva hun heter ellernoe. Jeg var ikke sikker på at han hadde kjæreste en gang før etter vi begynte å ha sex.

 

Men jo, alt dere skriver er jo sikkert sant. Bare kjipt å høre når jeg liker han så godt. Skal prøve å si til han at vi ikke kan holde på lenger, fordi jeg begynner å like han litt for godt. Bare kjipt siden vi jobber sammen ukentlig, og jeg har virkelig ikke peiling på hvordan det kommer til å bli mellom oss da. Anonym poster: 662e0383d9b7b18c64c16b1ff3677ff9 Anonym poster: 662e0383d9b7b18c64c16b1ff3677ff9

Lenke til kommentar

Se for deg følgende samtale etter en dampende runde i senga:

 

Deg: "Åh, det var fantastisk.

Han: "Ja, det var det! Herlig!"

Deg: "Du har aldri snakket noe særlig om kjæresten din. Hvordan går det mellom dere egentlig?"

Han: "Jo! Nå skal du høre! Hun er så utrolig fantastisk! Elsker den dama utrolig høyt."

 

:D Hah!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se for deg følgende samtale etter en dampende runde i senga:

 

Deg: "Åh, det var fantastisk.

Han: "Ja, det var det! Herlig!"

Deg: "Du har aldri snakket noe særlig om kjæresten din. Hvordan går det mellom dere egentlig?"

Han: "Jo! Nå skal du høre! Hun er så utrolig fantastisk! Elsker den dama utrolig høyt."

 

:D Hah!

 

Det kunne vært jeg og en jente, hva er så : :D Hah! med det egentlig? :)

Lenke til kommentar

Han er utro mot dama si? Da er han virkelig ingenting å spare på... Bare det at han har dame hadde fått meg til å backa ut for lenge sida. Spiller ingen rolle om det går bra mellom dem eller ikke. Jeg hadde IKKE likt at noen andre kom å hadde sex med fyren min og det hadde du neppe likt sjøl heller. Da skal man heller ikke gjøre sånn mot andre.

Du skulle backa ut for leeeenge siden. Respektløs gjort av dere begge mot hun andre.

Ignorer han, til slutt går forelskelsen over. ;) Dropp å send meldinger osv. Ikke mat mer på forelskelsen. Finn deg en ny Fuckfriend istedet.

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...