Gå til innhold

Hvem bør være nestleder i Frp?


  

23 stemmer

  1. 1. Hvem skal bli Frps nestleder?

    • Ketil Solvik-Olsen
      7
    • Per Sandberg
      8
    • Andre (Hvem?)
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per Sandberg

 

 

FRP har blitt satt helt på sidelinja etter at diverse bajaser - de fleste av dem fra Oslo har nært ved vært med på å senke FRP-skuta egenhendig.

 

Solo-utspill og rajelering får velgere til å trekke seg unna.

 

Lokalt fikk vel FRP en nedgang på 70% ved siste kommunevalg.

 

Selv er jeg i stor tvil etter å ha stemt FRP i årtier.

Kjente flere som snudde FRP ryggen ved siste kommunevalg - synes de er blitt for glatte og lik de andre politikere.

 

Joda - vet Sandberg har møtt opp beruset på Stortinget.

 

Men også jeg har møtt opp på jobb beruset flere ganger for mere enn 30 år siden.

Har også kjørt bil noen 10-talls meter beruset og uten førerkort ca samme tid.

 

Ser ikke bort fra at jeg kan klø meg litt mere enn høyst nødvendig enkelte steder også - altså som folk flest.

 

Er bare AP, KRF, Høyre og andre politiske partiers velgere som ikke gjør dèt.

Man kan saktens lure på hvordan de reproduserer seg ...

 

Å...ja prøverørsbarn og Outsourcing av graviditetstid - såkalt Surrogati

 

Etter Sandberg,s kritikk av FRP nylig har de steget med 4% oppslutning.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

Sandberg er helt tragisk, selveste karikaturen.

Tror ikke det er så viktig hvem det er, bare Per Sandberg ikke får fortsette. Han er mer til skade enn nytte for partiet.

Hvorfor mener dere at han er et problem?

 

Husker jeg sendte mail til alle politikerne på stortinget en gang i 2011. - Den eneste politikeren som tok seg tid til å svare mine eposter med noe annet enn et standard-svar eller utklipp fra deres partiprogram, var nettopp Per sandberg. Hadde en lang epost-dialog med ham.

 

Skal dog sies, han støtter fremdeles ikke cannabis-legalisering. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor mener dere at han er et problem?

 

Husker jeg sendte mail til alle politikerne på stortinget en gang i 2011. - Den eneste politikeren som tok seg tid til å svare mine eposter med noe annet enn et standard-svar eller utklipp fra deres partiprogram, var nettopp Per sandberg. Hadde en lang epost-dialog med ham.

 

Skal dog sies, han støtter fremdeles ikke cannabis-legalisering. :)

 

Det har vært for mange pinlige episoder, som da han beskyldte AP for å spille offer etter 22/7, brisen på Stortinget, krangelen med Arnstad osv.

 

Hvis han ikke støtter cannabis-legalisering, så er det bare et sunnhetstegn.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke godt til Per Sandberg eller noen av de andre kandidatene i Frp, men av det jeg har sett i media, så er Per Sandberg kanskje den Frp-politikeren jeg liker best, nettopp fordi han har en slik motvilje til å være politisk korrekt. Om man ikke er enig i politikken, så er det likevel sunt å ha noen politikere her i landet som tør å provosere, skille seg ut og stå for det de mener.

 

En ting er jo at man ikke liker personen som møter opp beruset på jobb. Men som Vårbris er inne på, så er heller ikke alle vi andre perfekte. Og så bør man ideelt sett se saken istedenfor personen i politiske spørsmål.

Lenke til kommentar

Og så bør man ideelt sett se saken istedenfor personen i politiske spørsmål.

 

Men personen selv fremstår på en måte som gir han null tillit, og da flyttes fokuset fra saken til personen. Særlig 22/7-episoden ble stygg for Sandberg (og Siv Jensen), siden deres forsøk på å beklage slo helt feil.

Lenke til kommentar

Sandberg har vel ødelagt litt for mye for seg sjøl. blant annet med slossing, fartsoverskridelse og beruselse på talerstol.

 

Har ikke så stor tro på Anunsen heller. Solvik Olsen er en grei kandidat, men skulle ikke han slutte med politikk når perioden går ut..?

Var jo på TV og snakket om det for noen mndr siden hvertfall. Kanskje han ombestemte seg?

Lenke til kommentar

Sandberg har vel ødelagt litt for mye for seg sjøl. blant annet med slossing, fartsoverskridelse og beruselse på talerstol.

 

Har ikke så stor tro på Anunsen heller. Solvik Olsen er en grei kandidat, men skulle ikke han slutte med politikk når perioden går ut..?

Var jo på TV og snakket om det for noen mndr siden hvertfall. Kanskje han ombestemte seg?

Skal bare slutte på Stortinget, han er åpen for ministerrolle eller nestlederrolle i partiet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...