Gå til innhold

En så heftig zoom som dette har du aldri sett før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

60 000 større enn et vanlig iPhone-bilde? Hvorfor må iPhone være en en fellesnevner for mobil, og ikke bare mobil? :/

 

Fordi flertallet da får ett inntrykk over hvor stor det er :)

 

400mm f/2.8 + 2x III extender var optikken om jeg ikke husker feil, kanskje verdt å få med?

Lenke til kommentar

Fordi flertallet da får ett inntrykk over hvor stor det er :)

 

Gjør de egentlig det. Hvor mange iPhone-eiere vet egentlig hvor stort bildene faktisk er? Jeg har hatt mobilen min i snart tre år og har ingen anelse på hvor store bildene egentlig er. Synes sammenligningen er malplassert og unødvendig. Men det er jo typisk at Apple-ditt og datt skal nevnes i artiklene her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gjør de egentlig det. Hvor mange iPhone-eiere vet egentlig hvor stort bildene faktisk er? Jeg har hatt mobilen min i snart tre år og har ingen anelse på hvor store bildene egentlig er. Synes sammenligningen er malplassert og unødvendig. Men det er jo typisk at Apple-ditt og datt skal nevnes i artiklene her.

 

Sant nok, jeg heiser det hvite flagget, og hiver meg av diskusjonen :p :p :p

Lenke til kommentar

Litt creepy at du kan zoome helt inn i vinduet til folk, og at ingenting er sladdet ut (ansikt, bilskilt etc)...

 

iPhone og Apple blir nok nemt fordi de har satt en standard om hvordan ting skal være, alle andre har jo bare diltet etter Apple med sine produkter som feks, Samsung, LG etc. Plastic fantastic.... :D

Apple har standardisert kameraoppløsninger på smarttelefoner?

Nå har jeg hørt det også.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Uansett sammenligning - 60 000 er litt for stort tall for meg å sammenligne. Som andre nevner, det er optikken som teller :)

 

Men synes det er en tendens til at forum-medlemmer her drar dette til den diskusjonen det blir. Det er greit at merkenavn blir kommentert i en forumtråd. Men én gang får holde!

 

Hilsen en som er lei av å se en tråd ta av off topic...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...